Gast Geplaatst: 3 april 2007 Geplaatst: 3 april 2007 Mijn dream schakelt vaak niet goed tssn satellieten astra 2 disecq A astra B Sirius c thor d Tssn A en b loopt het heel vaak fout, hoe kan ik dit oplossen? Dan krijg ik service could not be found
Bigfoot Geplaatst: 3 april 2007 Geplaatst: 3 april 2007 wat zijn je LNB instellingen? je zou kunnen kiezen voor diseqc 1.1 en dan send commands twice
Frans B Geplaatst: 3 april 2007 Geplaatst: 3 april 2007 Ik heb dit ook. Denk dat de aansturing vanuit de dreambox niet 100% is. Je kan het verbeteren door een ander merk disecq te nemen. System Administrator (niet van deze site)
Gast Geplaatst: 3 april 2007 Geplaatst: 3 april 2007 waar kan je de lnb instellingen aanpassen? Ik heb er gemini 3.4 opstaan
hum-soft Geplaatst: 3 april 2007 Geplaatst: 3 april 2007 het lijkt op je switch.... maar had ook een probleem met het schakelen naar d+ en dan wissel ik niet eens van kop.. en heb nu nieuwe kop en werkt nu wel goed
Gast Geplaatst: 3 april 2007 Geplaatst: 3 april 2007 heb mijn switch net vervangen en nog steeds problemen. Ik denk er aan om een 8/1 switch te kopen weet iemand waar ik die kan kopen
tellar Geplaatst: 3 april 2007 Geplaatst: 3 april 2007 Ik heb deze problemen ook. Op 2 verschillende boxen. Alletwee met de nieuwste Gemini. Lijkt mij een software-kwestie. ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2007 Geplaatst: 3 april 2007 Citaat: Ik heb deze problemen ook. Op 2 verschillende boxen. Alletwee met de nieuwste Gemini. Lijkt mij een software-kwestie. dat waag ik te betwijfelen... ik draai ook de dream met 4 satposities en heb meerdere modellen eraan hangen en ik heb er enkel last van gehad als ik buiten aan de wok heb geklooid (spreek slechte onderdelen of contacten) dus software is relatief, eerder instelling, hardware of settings een tip, als je de dreambox na het flashen van je image niet hebt gereset (factory reset of flash-erase) dan moet je niet opkijken. wel heeft de dm 500 een perfide bug betreffende het snelzappen maar niet per definitie enkel tussen meerdere satposities. (thats my two cents) cheers Liberty Anette Askvik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen