Ga naar inhoud


NoOneManIt v1.3 eurosport


Lamko

Aanbevolen berichten

Hoe maak ik m'n nokia wijs dat eurosport gecodeerd is ?

 

Nu moet ik elke keer alle talen bij langs en dan heeft de nokia door dat het een gecodeerde audiostream heeft.

 

Heb 1x met dvbedit gehad dat mijn firmware kaduk was en toen had ik nog een bdm nu niet meer.

Dus doe het liever met de ab heb het kanaal opnieuw laten zoeken heb de pids handmatig ingesteld. Ook heb ik ze daarna op auto gezet. Ben zowat een half uur meebezig geweest ik weet het echt niet meer.

 

Maar het kan ook zijn dat NoOneManIt gewoon de gecodeerde audiostream niet herkend.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mij is ook niet helemaal duidelijk wat hier bedoelt word .

Ik doe toch een poging i.v.m. taal probleem .

Als je bij Eurosport de juiste taal gevonden hebt , ga dan naar Menu-7 zet AutoPMT en --PID op "OFF" , druk op "A" en vervolgens op 3 Replace .

Als je nu heen en weer zapt , kiest hij de taal die jij wilde .

Was dat de bedoeling ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerst staat erin de status VTF als ik door alle talen geswitched ben staat er VTS

gecodeerd dus. Dan heeft hij door dat het geen free to air kanaal is maar dat het wel degelijk gecodeerd is.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om welke Eurosport gaat het (freq. ? Sat ? seca ? ird ?) en heb je gedaan wat ik voorstelde , en wat was het resultaat ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Astra irdeto2 codering ned geluid, in m'n startpost heb ik jouw opties al aangegeven dat ik die geprobeerd had. Maar daardoor blijft er VTF staan en het veranderd niet naar VTS zodat hij gelijk de irdeto2 codering gebruikt

Resultaat geen geluid ik moet m'n nokia wijs maken dat het gelijk al een gecodeerd signaal is en dat opslaan.

Nou moet ik eerst door iets van 5 talen switch dan begint hij opnieuw en ziet hij dat er een gecodeerde audio stream is en dan heb ik geluid

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke freq. ?

Hoe staat in menu-C de autoswitch ?

Welke cam versie gebruik je ?

mijn pid menu : (voor de freq. 12344)

0 for hex

2 video 517

3 audio 112

4 text 36

5 pcr 8190

6 sid 2025

7 pmt 2025

8 Autopmt OFF

9 Autopid OFF

 

Er is iets vreemds aan de hand , Eurosport (12344) is momenteel via seca en Ird ook zonder kaart te ontvangen maar allebeide zonder geluid .

Op 12226 H is hij vrij te ontvangen met geluid .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

12344

off

standaard cicam

pids staan gelijk zoals bij jouw, maar je geeft zelf ook al aan dat je geen geluid hebt.

Als je dan door alle talen swichted is hij wel gecodeerd en heb je wel geluid.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als je dan door alle talen swichted is hij wel gecodeerd en heb je wel geluid.

 

Er verschijnt inderdaad (V/T)S* maar ik krijg geen geluid .

Welk type Nokia heb je ? ik heb de 9500 en daar zit een CA-module .

 

Update :

als ik langzaam de andere talen kies verschijnt soms wel (V/T)S* maar krijg ik geen geluid , druk ik snel , krijg ik geluid .

Ik heb geprobeerd het met replace vast te zetten maar het lukt niet .

Ook erg vreemd , als je menu C-0 (pmt ecm pid scan ) doet , staat er alleen CAID 0622 irdeto 2 dus .

Normaal staan daar toch ook de 0100 006A en 006C ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb gewoon een 9500, sorry had de cam benaming doorelkaar gehaald met de 9600.

 

Jup helemaal met je eens! probleem geconstateerd maar dus geen oplossing voor het probleem.

Ligt dus gewoon aan de firmware van de nokia die ondersteund het gewoon niet.

 

En dat van die codering ook vondt het al zo vreemd dat alleen de irdeto codering werdt gebruikt (verder geen seca :S) .

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...