Crazy Sat Geplaatst: 27 april 2007 Geplaatst: 27 april 2007 Hello, Heb zojuist de allerlaatse dreamboxkeys in de var/ keys,scce en tmp geplaatst. Transer gaat vlekkeloos bij alle files uitgezonderd de camd3.keys file , deze krijg ik langs geen kanten in de var/keys . Iemand een oplossing ? heeft vroeger nogthans altijd vlekkeloss gewerkt. feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Crazy Sat Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Geplaatst: 27 april 2007 weet er soms iemand hoe ik de camd3 keys handmatig in de dm 500 dien te zetten. uiteraard via blue panel --> handmatige installatie. feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Tonskidutch Geplaatst: 27 april 2007 Geplaatst: 27 april 2007 ikweet nie of wat jij fout doet, maar of met total commander of met DCC of met de webbrowser ftp://ipadres_van_de_dreambox hier gaat alles in het /var/keys enkel als het bestand misschien corrupt is lukt het niet.. overigens een bestand dat open is / in gebruik kun je normaal ook niet zomaar overschrijven (ofschoon de camd3 enkel tijdens opstarten dit inleest en niet open laat ~ welke camd3 versie is in gebruik) voorts vind ik het aardiger om de files te editeren, van de een naar de ander (die ik maak na studie en huisvlijt) want daarmee krijg je een beter inzicht in die dingen als je setje bijvoorbeeld in een rar of zip zit (dus gecomprimeerd) is VIEW binnen dat rar of zip setje bestanden van die camd3 zelfs met knip en plak direct in je DCC te gebruiken wegens het unix conforme EN leesbare formaat. cheers Try It Out Gino Soccio
fbouwman Geplaatst: 28 april 2007 Geplaatst: 28 april 2007 Wat je ook kunt proberen: Via de command prompt in windows: - start => run => en dan typen command.com (er verschijnt dan een window) - op de command line: telnet <ip van je box> en verder inloggen - naar de directory gaan van de probleem file: cd /var/keys - je kunt nog even checken wat er mis is: ls -la <name van de file> (je ziet dan protectie settings etc) - of gelijk weggooien die file: rm <name van de file> Good luck Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323
klein geert Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 ik heb start menu ---> uitvoeren ---> cmd + enter toets dan telnet. groetn geert. dreambox 7020 met nwste pli moteq1.2 disec 88 cm triax 00 6A**** g windhoos 7 pliek ,,geef gas derrrop
Ðeninux Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 Of je hebt geen ruimte meer vrij. Wis overbodige keys en probeer dan nog eens. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen