Hensat Geplaatst: 29 mei 2007 Geplaatst: 29 mei 2007 sinds ik de laatse pli er in gezet heb,kan ik met andere images de opnames niet meer kijken in de opname lijst (wel in de map movie) heb het heel graag weer terug hoe lukt mij dat? mvg hensat
hels Geplaatst: 29 mei 2007 Geplaatst: 29 mei 2007 In "VideoTSManager 1.2.0.1" (programma dat je kunt downloaden) zit een optie om Movie-list te recoveren. Heb ik in het verleden ook eens moeten gebruiken en werkte vlekkeloos. Success "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
Hensat Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Geplaatst: 29 mei 2007 volgens mij heb ik dit vaker gehad ,mischien reiserf opnieuw installeren
dAF2000 Geplaatst: 29 mei 2007 Geplaatst: 29 mei 2007 Citaat: volgens mij heb ik dit vaker gehad ,mischien reiserf opnieuw installeren reiserfs heb je alleen nodig als je je harddisk ooit lang geleden in de Hydra-tijd hebt geformateerd (als reiserfs dus). Dream (Enigma) ondersteunt dat nu niet meer. 't Kan geen kwaad om 't te installeren.
Gast Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 heb ik ook gehad ! Ik heb de map movies leeg gehaald en toen werkte het weer.. Alleen de vriendin niet blij want die is nu ice age kwijt die ze opgenomen had gr JOhn
jeevanhoof Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Kan je niet via root/hdd/movies naar je fims gaan. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Hensat Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Geplaatst: 31 mei 2007 dan lukt het wel ,maar ik wil de normale opnamelijst terug hebben ,de laatste pli heeft dit veroorzaakt ,ik kan de opnames wel kijken met de laatse pli
Gast Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Dan moet je de recordings.epl verwijderen (of ff renamen), en vanuit het menu een rebuild doen van de lijst.
Hensat Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Geplaatst: 31 mei 2007 heb de recordings.epl verwijderd maar nu ben ik de hele opname lijst kwijt
Hensat Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Geplaatst: 31 mei 2007 heb de opname lijst nu terug,met behulp van de plugin recordings.epl creator
dAF2000 Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Citaat: heb de opname lijst nu terug,met behulp van de plugin recordings.epl creator Dat kon ook vanuit de image zelf: filemode, movies (groen), menu-knop, rebuild movie list. Of vanuit de webif als je in filemode zit.
Gast Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Precies. Zoals ik al schreef: "vanuit 't menu een rebuild doen"...
Hensat Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Geplaatst: 3 juni 2007 rebuild doen is dit de functie lijst opnieuw genereren? kon het niet vinden
Gast Geplaatst: 3 juni 2007 Geplaatst: 3 juni 2007 Geen idee hoe die optie in 't nederlands heet. Mijn boxen hebben een engels menu, en daar heet 't "Rebuild Movie list".
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen