Ga naar inhoud


sim clock stop allowed ?


trust

Aanbevolen berichten

als ik in mijn display zie :sim clock stop allowed , wat betekend dat ?<BR>gr trust confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


een kollega vertelde me dat je dan 15 minuten gratis kan bellen ( had ie gehoord van een monteur van libertel ) is moeilijk te kontroleren . Met libertel prepaid werkt het in ieder geval niet. Met m'n libertel-abo kaart in m'n nokia 5110 krijg ik die melding wel en in de 6210 niet<BR>gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sim clock stop allowed betekend alleen dat de frequentie waarop je sim draait naar 0 gezet mag worden. Dit kan door diverse soorten telefoons gebruikt worden om stroom te besparen, maar niet alle (oude) sims kunnen daar tegen. Het heeft niets te maken met gratis bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer . zou ook al te mooi zijn.<BR>het gekke is als ik m'n abo-sim van libertel in m'n oude 5110 doe en *#746025625# toets , die mededeling verschijnt .Dezelfde kaart in de 6210 geeft geen reaktie .Zou dat door bepaalde instellingen komen of omdat dat een dual-band toestel is ? <BR>Wie weet meer ?<P>gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...