Ga naar inhoud


laptop voor vakantie


groeselt

Aanbevolen berichten

Ik was op zoek voor een laptop voor mee te nemen op vakantoe voor mp3 op af te spelen, en voor de kinderen wat filmpjes op te laten kijken.

Nu kan ik deze goedkoop kopen:

Toshiba tecra 8000 P2 400 MHZ 256mb

256 mb intern

15 gb hd drive cdrom drive

1,4 drive 14'tft scherm

modem netwerk kaart

 

is deze daarvoor goed genoeg of lopen filmpjes er niet vloeiend op (mpeg divx)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe je het wel erg krap, divx loopt misschien net en als je er ook nog windows xp op zet zou ik zowiezo naar een andere laptop kijken. Zet je er 2000 moet het misschien net kunnen maar er zullen vast wel momenten zijn wanneer het net even niet vloeiend is.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou er beslist geen 100 euro aan besteden als ik jou was dat is erg veel geld voor iets wat al zwaar uit de tijd is, dan kun je beter een nieuwe mediaplayer kopen een HD met zijn eigen player met afstands bediening die foto´s films mp3´s ect zo op je tv afspeelt

 

Zoiets dus:

1381936-CMED3PLUS_pz1_60.jpg

post-4648-1318259263,2293_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 euri < en beneden is meer een prijs voor zo'n ding, absoluut niet aan beginnen.

En zkr voor een laptop die dingen zijn gewoon minder robust, er komt altijd wel weer klachten naar boven bij zo'n ding. (vreemde vastlopers, vreemd beeld)

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan neem ik aan dat je ouderwets naar de camping gaat en niet naar een huisje of hotel, want ik neem zo´n mediaplayer mee en sluit hem aan op hotel tv of tv in tijdelijk gehuurd huisje.

 

En moet je op die camping wel stroom naast je hebben natuurlijk zo´n laptopje houd het zeker niet lang vol en vooral de ouderen niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm voor dat geld kan ik zelf een 900 mhz vinden maar dat zal de prijs wel ongeveer zijn. Ik zou hem eerst wel even een paar dagen testen want 150 euri is echt teveel als hij niet eens goed werkt daarom zeg ik ook liever : koop een nieuwe voor 500 euri ofzo bij dell dan krijg je er garantie bij en weet je zkr dat het goed zit. En zorg er ook voor dat een werkende windows erop zit want die drivers kan soms een heel gedonder zijn en meestal komen de problemen pas als alle drivers geinstalleerd zijn.

 

Ik zelf een nieuwe gekocht ik vindt het gewoon te fragiel spul om 2ehands te kopen.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog steeds niet genoeg om lekker films af te spelen, met een windows 2000 maar toch vaak haperend beeld denk ik(als je daar tegen kunt), ik kon pas goed alles afspelen zonder gedoe op een p3 800mhz met win 2000 maar dan moet er ook niets anders extra draaien, mp3s zijn in alle gevallen geen enkel probleem.

 

En een klein portable tvtje (ja weet is hier niet Nederland) ziet ik al voor 40 euro staan 14inch nieuw, een mediabox nieuw met zeg maar een 80gb hdd zit onder de 100 euro´s, met deze combinatie kun je dan wel doen wat je wilt. Lijkt mij goedkoper hoor en moderner omdat je die mediaplayer laters altijd thuis ook nog dagelijks kunt gebruiken op je home cinema set.

 

Ik zou dergelijke configuraties die je aangeeft niet aanschaffen echt doodzonde van je geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aansluiten kan op alle manieren die er zijn behalve HDTV dan, dus je kunt hem simpel met de euroconector aansluiten op de achterkant van de tv, anders met svhs als die er is of anders composiet(tulpjes rood wit geel). Alle kabels zitten er standaard bij inclu digitale audio kabel plus een afstands bediening. Niks moeilijks aan!

 

Ik denk dat je ze bij iedere computer zaak kunt vinden dus ook de grove want deze players zijn uitermate populair aan het worden, enkel moet je wel even kijken welke het produkt goedkoper aanbied er zijn nogal wat prijs verschilletjes kwa winkel namelijk. en bij de ik ben toch niet gek winkel zullen ze ongetwijfeld ook aanwezig zijn.

 

Ik download wekelijks een hoop series die in de USA uitgezonden worden die zet ik dan op de mediaplayer en gaan we dat heerlijk saampjes kijken, mocht de radio geheel niets te bieden hebben zetten we random zooi mp3´s aan wat veel beter is natuurlijk dan cd´s wisselen, ook leuk als je visite hebt je hoeft er niet meer naar om te kijken hele avond gevuld met verschillende muziek, zie er ook het voordeel van na je vakantie smile.gif Want ook alle genomen foto´s van je digitale camera kun je erop zetten en zo via een leuke slideshow iedereen op je tv laten zien hoe leuk je vakantie was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...