Ga naar inhoud


is een bank kaart uit te lezen


Gast

Aanbevolen berichten

hallo

ik zit hier een beetje te klote aan mijn ING bank pas daarop zit een chipknip zoals iedereen weet

omdat deze via een gewoon gemakkelijk chiplezertje uit te lezen is

ben ik benieuwd ofdat dit ook gaat met bv een MASTERA II<p>heeft iemand hier ook al naar gekeken ? shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

vooral met de chipknip kl**i*n blijven.mag je na de eerste poging gelijk in de bank uitleggen wat je gedaan hebt,want deze wordt vrijwel zeker ingetrokken. wink.gif" border="0

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn inderdaad van die "sleutelhangers" die als je er je chipknip instopt keurig het saldo weergeven. er zal dus vast en zeker wel een proggie op internet rondzwerven wat via een phoenix of smartmouse interface dezelfde info uit het kaartje kan toveren ??

het vervelende is dat ook ik dit nog niet heb gevonden.

wie weet dus waar dit te vinden is.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De chipknip van een bankpasje is helemaal uit te lezen met Epurseit Je kunt dan al je transacties uitlezen die je met je chipknip hebt gedaan. Je kunt er echter niets mee aan je knip toevoegen, maar dat kan ook niet je bedoeling zijn. De mijne zeker niet.Ik heb het programma, maar ik weet niet meer waar ik het gedownload heb.Wie het hebben wil stuurt maar even een berichtje op de site.Het werkt prima<p>[ 15-02-2002: Bericht gewijzigd door: White man ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt in ieder geval op Mastera 1 Stand 1 (eeprom)

Aanklikken Balance en Log zodat je een geel veld krijgt. Daarna rechtsonder Balance aanklikken en voila.... Bedragen zijn wel in centen, maar dat hindert niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...