Ron Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Zo, dik twee weken rust voor jullie op dit forum. Dit keer geen laptop, telefoon of internet cafe's op het vakantie adres:-) Vannacht gaat onze vlucht naar de zon! Houden jullie het netjes? Los Ballos, Ron
Guest Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Citaat: Dit keer geen laptop of internet cafe's op het vakantie adres:-) Ron Jaja, Twee hele weken zonder internet, ik geloof er niks van. <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> Veel plezier! <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
arie kanarie Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Citaat: Dit keer geen laptop of internet cafe's op het vakantie adres:-) Ja, Ja dat geloven we pas als er geen bans meerkomen <img src="/forums/images/graemlins/cool.gif" alt="" /> iig prettige vakantie gewenst. <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
tfh Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Veel plezier op vakantie <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> /me zoekt vast de discobal op en gaat de virtuele uitnodigingen voor het feestje versturen....
Timm1983 Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 @ Moderator Toxic[Q] Goede reis, geniet ervan en ik hou wel een oogje in het zeil! <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
bliksem Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Citaat: Houden jullie het netjes? Los Ballos, Ron NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
baron Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 alleen 2 weken maar!van me mag je wat langer en vaker op vakantie gaan hoor.we zullen wel op de boel letten hoor. <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> Ron,hele fijne vakantie toe gewenst <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> de groeten terug.
Satraver Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 fijne vakantie en kan je als je terug komt wat zon meenemen. xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2
omanski Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 @Toxic Je hebt vast een hotel geboekt met een hele brede breedband-verbinding, kan me niet voorstellen, dat je ons hier alleen laat dobberen met het stelletje Moderaters.....dat meen je NIET !! <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> Maar toch een prettige Vakantie !! <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
Gerard 76 Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Geniet d'r van! 't is zo weer voorbij <img src="/forums/images/graemlins/tongue.gif" alt="" />
Con Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Kunnen we eindelijk keet trappen . . . <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" /> Veel zon gewenst <img src="/forums/images/graemlins/cool.gif" alt="" /> HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
wammeswaggel Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Ja, keeteen!!!! Fijne vakantie. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Guest Posted July 21, 2007 Posted July 21, 2007 Wedden van niet <img src="/forums/images/graemlins/tongue.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />
joop905 Posted July 21, 2007 Posted July 21, 2007 Zeg Alan, jij was toch 6 weken weg <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now