Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zo, dik twee weken rust voor jullie op dit forum. Dit keer geen laptop, telefoon of internet cafe's op het vakantie adres:-)

Vannacht gaat onze vlucht naar de zon!

Houden jullie het netjes?

 

Los Ballos,

 

Ron

  • Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Citaat:
Dit keer geen laptop of internet cafe's op het vakantie adres:-)

Ron


Jaja,
Twee hele weken zonder internet, ik geloof er niks van. <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Veel plezier! <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
Posted

Citaat:
Dit keer geen laptop of internet cafe's op het vakantie adres:-)

Ja, Ja

dat geloven we pas als er geen bans meerkomen <img src="/forums/images/graemlins/cool.gif" alt="" />

 

iig prettige vakantie gewenst. <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Posted

Veel plezier op vakantie <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

 

/me zoekt vast de discobal op en gaat de virtuele uitnodigingen voor het feestje versturen....

 

 

Posted

@ Moderator Toxic[Q]

 

Goede reis, geniet ervan en ik hou wel een oogje in het zeil! <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

 

<img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Posted
Citaat:

Houden jullie het netjes?

Los Ballos,

Ron



NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Posted

alleen 2 weken maar!van me mag je wat langer en vaker op vakantie gaan hoor.we zullen wel op de boel letten hoor. <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Ron,hele fijne vakantie toe gewenst <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

de groeten terug.

Posted

@Toxic

 

Je hebt vast een hotel geboekt met een hele brede breedband-verbinding,

kan me niet voorstellen, dat je ons hier alleen laat dobberen met het

stelletje Moderaters.....dat meen je NIET !! <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

 

Maar toch een prettige Vakantie !! <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Posted

Kunnen we eindelijk keet trappen . . . <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

 

Veel zon gewenst <img src="/forums/images/graemlins/cool.gif" alt="" />

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Posted

Wedden van niet <img src="/forums/images/graemlins/tongue.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Posted

Zeg Alan, jij was toch 6 weken weg <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...