Ga naar inhoud


[all] Nieuw: Dreambox Re-Stream project!


Gast M4RTiN

Aanbevolen berichten

 

Weer veel dank! Ik doe nog een laatste poging voordat dit een obsessie voor me gaat worden.

 

Ook VLC plugin gedowndate naar 0.8.6 en Firefox geupdate naar 3.5.2. Als ik nu met de codecs ga experimenteren (welke werkt, of niet??) crasht Firefox regelmatig. Nog steeds geen beeld en geluid.

 

Misschien wil je me nog een laatste keer helpen: 1) webinterface, met welke codecs krijg jij beeld? Transport is http? 2) setting.php, eerste deel IP adres van DB en tweede deel IP adres van de Mac (met VLC). Verder heb ik niets aangepast aan het bestand, is dat OK? 3) Voor streaming over LAN (waar ik voor het moment al blij mee ben) hoef ik geen poorten in de router open te zetten. Is dat OK?

 

Ik hoop niet te veel vragen. Veel dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 1 maand later...

Heeft er al iemand draaien met IIS7?

 

Ik krijg de melding:

Loading bouqets

 

Als hij hier mee klaar is een zwart scherm

 

Als ik met mijn muis hieroverheen ga krijg ik de volgende meldingen :

Undefined variable: switch in C:\inetpub\wwwroot\getservices.php on line 60 PHP Notice: Undefined variable: switch in C:\inetpub\wwwroot\getservices.php on line 60 PHP Notice:

etc

 

Als ik dan op de "GO" button klik, dan krijg ik een zwart kader met een klein icoontje linksboven in.

 

Heeft iemand ervaring hiermee?

 

Alvast bedankt!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

binnenkort zal ik weer wat doen, heb het weer druk druk druk... :P heb al een ander idee voor audio selectie met enigma2 maar zal wel meer bandbreedte kosten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Kijk eens of je via webinterface wel beeld krijgt.Ik heb altijd beeld bij een schone dm image instal.Vaak na een herstart werkt webinterface niet meer????Dan werkt re-stream ook niet natuurlijk.Ik heb hier ook nog geen oplossing voor maar goed.

DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gaitman
En al een update? smile

Ik heb inmiddels re-stream ook maar weer eens geinstalleerd. En wel op mijn nieuwe NAS smile De Synology 409+. Kanalenlijst word netjes gevuld. Maar geen beeld. Zowel in IE als Firefox met diverse codecs geprobeerd


Met een nas gaat het je zowiezo niet lukken, te weinig processor kracht in zón ding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn oude Athlon T-bird op 1333MHz kan het nipt aan om een stream naar MPEG2 te comprimeren, als de bitrate niet te hoog is.

 

Zo'n NAS heeft meestal een veel beperktere CPU dan een gewone PC, dus met die 1GHz gaat hij dat niet trekken. Minder cache, minder read-ahead en pipes, geen FPU, geen SMD instructies...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

en al wat verder met versie 1.07?

 

heb alle versie's al geprobeerd,maar ook ik loop tegen problemen op. bv de eerste keer opstarten is beeld,daarna nooit meer.

 

en die instellingen kunnen veranderen is echt wel handig.

 

keep up de good work,ik wacht het af.

 

mvg stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...