Ga naar inhoud


[all] Nieuw: Dreambox Re-Stream project!


Gast M4RTiN

Aanbevolen berichten


  • Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

das bij jouw,maar hier werkt 0.8.4a het beste.Maar al met al,werkt het nergens zoals het zou moeten.Ik bedoel.Waarom de go knop drukken,als er een play knop zit(die niks doet.)

 

op mijn mobiel werkt het voor de helft.Ik heb geen vlc activex plugin,en zou ook niet weten hoe daaraan te komen,of hoe dit erin te zetten.Via de vlc icoon,kan ik de externalstream.m3u openen en heb ik beeld,maar direct via de webinterface lukt het niet.

 

Kortom er is nog wel wat te doen,en ik hoop dat het met versie 1.07 is opgelost.

 

mvg stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Re-stream werkt niet op mijn PC. Ik krijg wel de zenderlijst maar geen beeld.

Een paar maanden geleden heb ik re-stream met een of andere versie van VLC met succes gebruikt. Dat lukt me niet meer met VLC '1.0.2. Goldeneye'.

Kan iemand een werkende combinatie van Re-stream op Linux Ubuntu hier posten? Ik vermoed dat het probleem op de VLC versie ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

das heel omslagtig dus. ik zap via het script,en via het vlc icoon in dat script,open ik de stream...en beeld is goed,maar het werkt alleen met re-stream 1.05 en vlc 0.8.4a

 

en als webserver gebruik ik usbwebserver. en mijn box is relook 400s.

 

mvg stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over een paar weekjes hoop ik wat tijd te hebben voor het iphone gebeuren, ik heb het op dit moment (zoals eigenlijk altijd) zeer druk met mn eigen bedrijf (drukkerij) Ik hoop snel wat voor jullie te kunnen betekenen smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...