Ga naar inhoud


[all] Nieuw: Dreambox Re-Stream project!


Gast M4RTiN

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: osdebos
Hoe kom jij op je iphone op de webinterface om te zappen?


Intern(lan) kan dat sowiezo met iDreammote (appstore), werkt ook via poort 80, maar als ik deze werkend probeer te krijgen voor over internet beginnen me webserver en de dream beetje ruzie te maken om dat ze allebij op poort 80 zitten.

Volgens mij kan je dit in de dream wel aanpassen, maar weet niet of dan martins script nog werkt (deze zal ook wel gebruik maken van de webinterface).

Mooiste zou zijn als je in je router poort 80 naar ander nummer kan omzetten, maar dat wil me nog niet echt lukken. (kan in me router zitten)

Dreambox 7000 (Pli Jade3) HenkSat user smile

Dreambox 800HD (Pli Jade3)

Hauppauge WinTV Nova HD S2 (DVBViewer Pro)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 879
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: M4RTiN
Nog even geduld jongens, ik krijg binnenkort een iphone te leen om te kijken wat de mogelijkheden van mobiele streaming zijn.


Martin, kijk ook even naar dit draadje. Deze oplossing is (waarschijnlijk) gebaseerd op jouw code, maar maakt gebruik van een open source segmenter zodat de stream op een standaard iphone werkt, zonder extra applicaties. Interface is ook erg overzichtelijk en in de standaard iphone stijl.

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gaitman
Ik lees dat VLC 0.86 en PHP 5.2 nodig is om het correct te laten werken. Mijn vraag word de volgende versie zo geupdate dat het ook in de nieuwste VLC (server) en PHP werkt?


ik heb het nu (bijna perfect)werkend,met vlc player 0.84 en usbwebserver.

moet alleen het orangje icoontje drukken op mijn touch hd ,en dan de external stream openen met tcpmp player.

ze zijn btw ook bezig met een vlc versie voor windows mobile...

mvg stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook een probleem,is dat de vlcplayer stopt met spelen tijdens het veranderen van de stream(bij kanaal wissel)en daarna gaat hij niet automatisch verbinden,er staat dan..er wordt geprobeerd de verbinding te herstellen,maar verder dan dat,kont ie niet..en dan zegt mijn htc,..mms:85.125.xxx.xxx:8888

onbekend bestandsformaat. terwijl hij voor het oversckakelen naar een andere zender,gewoon afspeelde?

 

iemand enig idee hoe hiervan vanaf te komen

 

mvg stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sevensheaven
wat valt daar te checken...is oud nieuws,en werkt alleen met bepaalde image in de dreambox.

mvg stef


Ok, wis'k niet. Toch leuk om nog even te vermelden voor de expermimenterenden onder ons.

Voor wie er toch meer over wil weten > http://theyosh.nl/projects/dreambox-restream

Toch ga ik maar met M4rtin z'n restream rommelen ookal lukt het me nog niet helemaal. Het duurt paar minuten voordat ik eindelijk wat zie in m'n browser, dan wil ie ook nog niet vanuit de DM800 z'n gegevens laden Grrr.

Zal eens ff de berichten terug lezen, misschien ergens overheen gelezen. Thanks Stef.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmm, ik heb nu VLC 0.8.6 draaien. Momenteel heb ik wel connectie waardoor ik de bouquettes kan zien.

 

Helaas krijg ik nog (No video). Ik zal via PM mijn MSN sturen.

 

Cya!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg nu zwart beeld nadat ik VLC 0.8.4a geïnstalleerd heb.

 

Ook krijg ik geen beeld meer als ik direct via browser op m'n dreambox wil kijken.

 

Ik zie wel bouquette maar geen zender lijst Grrr.

 

Via PM zal ik je mijn ip sturen dan kun je het zien.

Morgen weer verder kijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je toegevoegd.

 

Dat verhaal van die boekette krijg je als je versie 1.06 gebruikt van re-stream.

gebruik versie 1.05 en je zal zien dat je de boeketten ziet.

 

mvg stef

 

ps mmsh werkt het beste hier,soms een paar keer op play drukken.

 

 

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...