Jump to content

Recommended Posts

Posted

nou nee, niet als in 3.1, NT 3.1, 3.11 en ouder (daar had de rechtermuisknop nog geen doel oorspronkelijk, nu kan het wel met calmira.)

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Posted

Of als je de folder geselecteerd hebt F2 drukken.

 

Groetjes

 

Simean

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Posted

 

Maar dat is dan ook al een eeuw geleden <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...