Jump to content

Recommended Posts

Posted

waarom zit TMF belgie niet in het TVV pakket ??

 

-------------------------

 

Clarke-Tech 2100+ usb

Visiosat G6 (5w-5o-13o-19o-23o-28o)

CD kaart & TVV kaart

2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro 

Posted

Hoogstwaarschijnlijk omdat er niet echt plaats meer is op de TVV-transponder, en omdat plaats bijhuren op dit moment niet echt financieel verstandig zou zijn voor TVV.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Posted

TMF Vlaanderen (en niet TMF Belgie) was tot voor kort (eind 2006?) exclusief bij Telenet en was zodoende niet te ontvangen via BelgacomTV en TVVlaanderen. Dit goldt ook voor MTV NL.

 

Intussen heeft BelgacomTV zowel TMF als MTV.NL toegevoegd aan hun aanbod. TV.Vlaanderen voorlopig nog niet.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Posted

MTV NL zit inmiddels wel bij TV Vlaanderen hoor. In hun pluspakket, samen met nog veel meer muziekzenders.

 

Pluspakket.jpg

En als je snel bent heb je de extra zenders de eerste drie maand gratis <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

Posted
Citaat:
TMF Vlaanderen (en niet TMF Belgie)


Grappig dat de Vlamingen Holland zeggen als ze Nederland bedoelen, maar Belgie ipv Vlaanderen is fout. <img src="/forums/images/graemlins/blush.gif" alt="" />

Ik ben niet boos hoor, alleen verdrietig. <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
Posted

niet alle vlamingen zeggen "holland", hoor en ik weet ook wel dat "holland" slechts een deeltje is van "nederland", net zoals "vlaanderen" een deel is van "België". Enkel met dien verstande dat TMF enkel op Vlaanderen is gericht en niet op andere delen van België. Vandaar dat deze nuance hier toch wel belangrijk is!

 

Huil maar niet, pacman <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Posted
Citaat:


Huil maar niet, pacman <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />


Nee hoor, want ik woon wel in Holland. <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />
  • 2 months later...
Posted

nou me vriendin woont in oostende en ze noemt gewoon nederland hoor,mij nog steeds u lol.

Posted

Als je cool wilt zijn, dan zet je voor je vriendin een paar kanalen op de buis die gratis zijn: Viva, MTV Deutschland/France/Austria, DeLuxeMusic, NRG en nog veel meer.

Waarom voor TFM betalen als er zoveel meer is en dat allemaal GRATIS..voor noppes.

Posted

Als je 28,5 oost erbij hebt (Eurobird 1) kan je al helemaal je lol op. Classic FM TV, Flaunt, Bliss, Scuzz, The Vault, Bubble Hits en er zit nog veel meer daar. Waarbij vooral de eerste 4 zich ook behoorlijk op een bepaald soort muziek richten ipv. random allerlei stijlen uit te zenden.

 

En op al die zenders, evenals de zenders die svetik/IJzerbout noemt, zal je nóóit ik-ben-dom-lomp-en-famous-bitches-zitten-aan-me-penis of waarhebjedatlijfvanvrouwtjeikhebhetvanmemamma horen. De zenders die ik noem kosten je misschien een extra LNB, maar ze besparen je een gehoorbeschadiging! <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Posted
Citaat:
De zenders die ik noem kosten je misschien een extra LNB, maar ze besparen je een gehoorbeschadiging! <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />
665632701e787f9bc070e4ff9f0aa456530101.j

Toch maar uitkijken <img src="/forums/images/graemlins/blush.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />


En zoals Drs. IJzerbout zegt , yep , genoeg keuze aan FTA muziekzenders <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />

28,2/28,5°oost , FTA:
Rockworld TV: live rock & metal getinte optredens , interviews ,
inclusief muzieklessen , rocknieuws !!
Bliss is ook leuk , veeeel oudere classic hits allerlei
Scuzz: new-punk & headbangstuff
The Vault: hitparade , vooral 1990-2006
Classic FM TV: opera & aanverwante , lichte pop
Flaunt: Dance Music
B4: Dance & pop Hits
Channel U: Rap , R&B
Fizz: Interactieve hits , rap , rock , R&B
Chart show TV: allerlei Nieuwe hits
B4U Music UK: Bollywood music
Bubble Hits: New Rap & R&B hits
Performance Channel: optredens > Philharmonic Orchestra -
bekende artiesten , interviews acteurs - artiesten , ed sullivan show

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Posted
Citaat:
Waarom voor TFM betalen als er zoveel meer is en dat allemaal GRATIS..voor noppes.
FTA (video & live) Muziek zenders via verschillende satellieten:
http://www.flysat.com/tv-music.php <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />


OFF-Topic:

PS: 80° - 75° - 72° - 70,5° oost is moeilijker = grote schotel !!
42°O East-beam = grote schotel
26°E = 100-120cm
4°O = Europe beam = 100cm
7°W Nilesat V = 120cm
7°W AB 4 = 150cm

De rest = 60-80cm <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />


ON-Topic:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...