arie kanarie Geplaatst: 26 augustus 2007 Geplaatst: 26 augustus 2007 Hallo, Ik wil in een 600 met de originele firmware van dreammultimedia laten opstarten met CCcam (handmatig erin gezet). Vraag; is dit mogelijk om dit voor elkaar te krijgen, zonder al die lastige menuutjes en knopdrukken, dus box aan en CCcam opstarten. Ik heb de emulator CCcam en toebehoren in de juiste dir's staan, maar krijg het niet actief. Ik vraag dit voor iemand met ernstige handbeperking, dus de knopjes van de AB zijn te klein. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
bigm Geplaatst: 26 augustus 2007 Geplaatst: 26 augustus 2007 dcccamd killen ik was wat lui en heb toen cccam omgenoemd naar dcccamd en voila na herstart een orginele image met cccam draaien. ook een plugin gemaakt voor ecm te controleren. zo kan je ook voor entitlements een scriptje maken en in plugins zetten. wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
arie kanarie Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2007 dat is inderdaad een methode. maar ergens zal toch een script lopen die standaard e.o.a. cam opstart. Ik zou het vriendelijker vinden als die dccamd in dat script gewijzigd wordt naar CCcam. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
bigm Geplaatst: 26 augustus 2007 Geplaatst: 26 augustus 2007 kan ook maar dan moet je ook nog ingeven dat de dreambox CCcam killed ipv dcccamd bij het afsluiten wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
arie kanarie Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2007 Citaat: maar ergens zal toch een script lopen die standaard e.o.a. cam opstart. Ik zou het vriendelijker vinden als die dccamd in dat script gewijzigd wordt naar CCcam. Dan wil ik de vraag anders gaan stellen; Weet iemand waar en welk script/bestand ervoor zorgt dat bij het opstarten de standaard dccamd opstart en waarbij de dccamd gewijzigd kan worden in CCcam? Ik weet dat zoiets moet kunnen, want ik heb dit, ik meen toen de 600 uitkwam en er nog geen alternatieve firmware was, heb gelezen. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
arie kanarie Geplaatst: 29 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2007 Citaat: Weet iemand waar en welk script/bestand ervoor zorgt dat bij het opstarten de standaard dccamd opstart en waarbij de dccamd gewijzigd kan worden in CCcam? Omdat hier geen reactie's op komen, ga ik er vooralsnog van uit dat dit niet kan. Indien er alsnog reacties gaan komen; alvast bedankt voor reply grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
dAF2000 Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 Staat ergens in zo'n init.d/rcS file denk ik. Ik heb geen originele software om 't te zien. CCcam hernoemen naar dccamd is toch wel een stuk makkelijker en wie weet komt die naam dccamd nog op verschillende plekken terug.
bigm Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 leek mij ook, je moet meer dan allen rcS aanpassen vandaar leek het mij de makkelijkste oplossing, daarom heb ik het toen bij mijn 7000 maar zo gedaan. hoeft alleen maar een bestandje te hernoemen en naar de box te kopieren. wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Tonskidutch Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 De dm 600 was net geleverd en toxic(Q) had een mooie startscript.. op het origineel image gewoon effe zoeken naar dm 600 in april. cheers Goodbye Feder, Lyse
arie kanarie Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2007 Ik was ook echt in de veronderstelling, dat er een topic over geweest was, oooooooit. Ook na jouw opmerking, heb ik alle berichten van Toxic[Q] nagelopen in die maand (+ en - 3maanden)die je aangeeft en zie er alleen een bericht over CCcam 171 dat meteen op slot gegooid is. Waarschijnlijk, zijn er toch berichten gewist en ik kan ik ze niet terug vinden, hoe ik ook zoek. Dus, als je meer weet, dan had ik toch graag bericht (desnoods PM), want het is irritant als je iedere 2á'3 dagen een box moet flashen omdat er onbedoeld (vanwege de handbeperkingen) een internetupdate gedaan is. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen