Jump to content

Recommended Posts

Posted

hallo,

 

ik wil een vista\xp multibooth maken dus xp op schijf c; en vista op g .

nu wil ik schijf g formateren maar krijg hier een foutmelding (zie bijlage).

hoe los ik dit op ?

de schijfen staan in raid .

 

gr peter

post-16690-1318259377,5317_thumb.jpg

1 maal VU+ DUO +

Posted

Je kan proberen om met het progje UNLOCKER eerst alle bestanden te verwijderen en daarna formateren.

Met dit progje kan je processen stoppen en vergrendelde bestanden verwijderen het progje is freeware (gratis).

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Posted

Dan start je vanaf je installatie CD/DVD en formatteert vanuit dat menu. Bij installatie moet je hier toch al een keuze maken, dus waarom niet gelijk vandaaruit formatteren?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...