Ga naar inhoud


UPC en Sling Media introduceren Slingbox in Nederland


Codx

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: AlanS
Ik geef dit draadje even nieuw leven omdat ik nogal enthousiast ben over de Slingbox. Ik heb de Slingbox in Nederland aan mijn Dreambox en UPC mediabox hangen en kijk nu met de Slingplayer in Thailand naar alle Nederlandse zenders. Werkt fantastisch.


We weten dat je met een Slingbox een goede upload nodig hebt en een snelle download is dat in Thailand te verkrijgen die snelle download voor een redelijke prijs?? laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

 

Ik lees dat er op een Apple forum wel met de Iphone gekeken kan worden naar de Slingbox, mits je zelf wat sleutelt. Willen ze in de winkel ook niet weten....

 

De aanhef van dit draadje klopt ook niet meer, UPC verkoopt geen Slingbox meer.

De site wordt aangepast, maar de pagina met UPC als retailer staat/stond er nog wel. Je koopt hem nu via een Duitse wederverkoper, heb ik gemerkt, als je in de index pagina nl rechtboven aanklikt.

 

 

Gr.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Klopt het dat de iphone app nog steeds alleen wifi is?

 

Als je een beetje handig bent dan jailbreak je je iphone en kan je met een simpele aanpassing van een bestandje over 3G kijken. Ook bellen met voip over 3G is dan mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
We weten dat je met een Slingbox een goede upload nodig hebt en een snelle download is dat in Thailand te verkrijgen die snelle download voor een redelijke prijs??

 

ik zit nu met een upload en het beeld van Nederland is goed. Echter krijg ik morgen een upgrade naar 10mbit download en 1mbit upload en dan kan ik de kwaliteit nog meer verhogen.

 

De andere kant op gaat ook goed. Ik heb hier ook een Slingbox geplaatst om Thaise vrienden in Nederland van Thaise televisie te voorzien en dat gaat ook goed met mijn nu nog redelijke langzame verbinding van 512 upload en 2mbit download.

 

De adsl prijzen zijn niet heel laag zo rond de 35 euro per maand maar het wordt wel steeds goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las net het volgende op de site van de producent:

 

When connected to a Slingbox SOLO, PRO, or PRO-HD, this award winning app will play anything you can see on your TV at home on your iPhone or iPod touch.

 

Zou ook ter beschikking komen via apple apps.

 

Bron : slingbox.com

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze app is er al enige tijd alleen nog maar in de usa apple store. Er is zelfs al een update geweest. Maar het werkt ook prima met umts met een gejailbreakte iphone.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pepper
Las net het volgende op de site van de producent:

When connected to a Slingbox SOLO, PRO, or PRO-HD, this award winning app will play anything you can see on your TV at home on your iPhone or iPod touch.

Zou ook ter beschikking komen via apple apps.

Bron : slingbox.com


Inmiddels ook in de UK, maar alleen via Wi-Fi. (officieel weten ze niks van Cydia natuurlijk))

Ik denk dat Apple zich nog wel eens achter hun oor zal krabben over de deal met AT&T.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom net een ander merk tegen de Digizon die hier wel te verkrijgen is.

Volgens mij kan die hetzelfde als een Slingbox er is ook losse box verkrijgbaar die je op je TV kan aansluiten de "Digizon on TV" ook op je mobiel TV kijken is mogelijk. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Kom net een ander merk tegen de Digizon die hier wel te verkrijgen is.
Volgens mij kan die hetzelfde als een Slingbox er is ook losse box verkrijgbaar die je op je TV kan aansluiten de "Digizon on TV" ook op je mobiel TV kijken is mogelijk. laugh


Hallo,

De Slingbox is hier ook verkrijgbaar hoor, zoals boven vermeld, maar hoe meer apparaten die hetzelfde kunnen des te beter.

Is alleen te hopen dat er ook een grote community achter staat, want het werkt niet altijd optimaal, out of the box.
Zelf kan ik b.v. (nog)niet op mijn Fritz!box inloggen voor remote viewing, zoals via pc ergens anders of mobieltje.
Slingpayer1.jpg

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zelf kan ik b.v. (nog)niet op mijn Fritz!box inloggen voor remote viewing, zoals via pc ergens anders of mobieltje.

Werkt anders prima hoor samen met de Fritzbox.

Wel even poort 5001 open zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zelf ben ik zeer tevreden met de slingbox in combinatie met de nokia n95.

Helaas ga ik een andere telefoon kopen (nokia N900) en daar werkt de slingbox niet mee.

Nu is er wel een Hava player die hetzelde doet en wel met Maemo werkt, iemand hier enige ervaring mee ?????????

 

Frank

Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Reggie
Hi, vraagje voor een dreambox met 2 tuners (DM7025/DM8000)
Kan de slingbox op een van de tuners terwijl je een andere zender op je TV kijkt, of is de slingbox: alleen wat je thuis ziet kan je streamen neer een PC/mobile. Kun je ook zappen vanaf je externe pc??


Je kan meerdere apparaten aansluiten, afhankelijk van de versie van de Slingbox en deze apparaten doorsturen naar je tv. Deze apparaten zitten via scart of S-Video of Componentvideo en zelfs via een coax aansluiting op de Slingbox.

In mijn geval op de Slingbox Pro zit mijn DM 600 via de S-video terwijl ik thuis direct kijk via de scart uitgang van de DM600, maar ook mijn babelontvanger zit op de Slingbox via tulp, en kijk ik weer via scart thuis. Ik kijk dus niet via de Slingbox thuis, maar direct vanaf de apparaten zelf, wat weer niets uitmaakt voor de beeldkwaliteit, maar dat is in mijn geval makkelijker.

Je kunt remote, op een pc of mobieltje gewoon schakelen tussen alle aangesloten apparaten. Kijkt iemand naar dat apparaat thuis, dan wordt hij gedwongen mee te kijken naar het zappen, of wat je ook maar kunt doen, want dat werkt in principe zolang er een softwarematige afstandsbediening voor dat apparaat beschikbaar is!

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel als je ontvanger/tuner twee afzondelijke uitgangen heeft, of een doorvoer op het antenne signaal. Dan worden het twee apparaten die je afzondelijk kan aansluiten.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...