boaz Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 Gemini heeft een leuke nieuwe plugin, een poortsniffer. Je ziet de IP's en de netwerknaam van de PC's die je dreambox "bezoeken", maar: 1. hoe krijg je dat ding weer uit (zonder je box te resetten) 2. en kan dat ding ook op de achtergrond draaien VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Radix Geplaatst: 16 september 2007 Geplaatst: 16 september 2007 voor gemini 1 of 2 ? Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
boaz Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Geplaatst: 16 september 2007 In ieder geval voor de 7000, dus 1. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Frans B Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Gewoon, poort sniffer stoppen en dan met de LAME of EXIT knop er weer uit. Heb dit op een 7020 gedaan, maar het lijkt mij dat de 7000 hetzelfde reageert. System Administrator (niet van deze site)
petty Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Kun je ook even aangeven welk programma dat is. Lijkt me erg handig. Vast bedankt, petty Zeg nooit nooit
Littlesat Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Een poortsniffer... Is dat niet gewoon een uitdraaitje van netstat? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Erik Slagter Geplaatst: 17 september 2007 Geplaatst: 17 september 2007 Citaat: Een poortsniffer... Is dat niet gewoon een uitdraaitje van netstat? Of (t)ethereal, dat lijkt me interessanter. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
boaz Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Geplaatst: 17 september 2007 Citaat: Gewoon, poort sniffer stoppen en dan met de LAME of EXIT knop er weer uit. Heb dit op een 7020 gedaan, maar het lijkt mij dat de 7000 hetzelfde reageert. Na de noodzakelijke herstart, blijkt het nu inderdaad op de verwachte manier af te sluiten. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen