Ga naar inhoud


TVV/CD naar nagravision codering voor HDtv?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik heb het eerder over TVV,maar omdat in dit bericht het ook ging over CD,heb ik dit in mijn titel geschreven.

Er zouden berichten de ronde lopen,dat TVV een speciale HD ontvanger zou gebruiken,en daarbij gebruik zou maken van de nagra codering.Ik kan de bronnen niet melden wegens reclame op deze forums.

Heeft iemand hier die TVV of CD klant is al officiëel nieuws van gekregen,of een verdeler?ik als TVV klant nog niet.

TVV kan dit toch niet maken,dat iedere klant na korte tijd van het betalen van een TVV smartcard+ eventuele module of in het slechtste geval een TVV set,weer de kosten in jaagt.

Mocht dit enkel zo zijn bij de HD zenders,dan vraag ik mij af,of de sd zenders verder het V1+ (seca2) coderingssysteem zal gebruiken?

Wat ik mij ook afvraag,mocht dit zo zijn,of de sd zenders dan ook het nagra coderingsysteem zouden krijgen.

Bepaalde zenders zouden dan 3 coderingen hebben.

bvb ned1,2 en 3 zou dan gecodeerd zijn in irdeto,V1+(seca2)en nagravision.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:

Er zouden berichten de ronde lopen,dat TVV een speciale HD ontvanger zou gebruiken,en daarbij gebruik zou maken van de nagra codering.Ik kan de bronnen niet melden wegens reclame op deze forums.


Er is nog nergens iets bekend gemaakt over de codering van de HDTV kanalen. Men gaat OpenTV en Nagra software gebruiken voor VOD en EPG. Over codering is nergens iets gezegd, bepaalde mensen/sites interpreteren dat enkel zo, terwijl dat niet noodzakelijk zo hoeft te zijn (al kan het wel natuurlijk).

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

TVV kan dit toch niet maken,dat iedere klant na korte tijd van het betalen van een TVV smartcard+ eventuele module of in het slechtste geval een TVV set,weer de kosten in jaagt.


Los van een eventuele nieuwe codering zal je als klant toch in de kosten gejaagd worden om een lnb op 23.5°O te moeten plaatsen indien je extra zenders en HDTV wil.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:

TVV kan dit toch niet maken,dat iedere klant na korte tijd van het betalen van een TVV smartcard+ eventuele module of in het slechtste geval een TVV set,weer de kosten in jaagt.


Los van een eventuele nieuwe codering zal je als klant toch in de kosten gejaagd worden om een lnb op 23.5°O te moeten plaatsen indien je extra zenders en HDTV wil.

Dat weet ik ook,en daar kies ik eventueel voor zoals vroeger al mijn satelliet apperatuur.
Echter zou ik niet opgetogen zijn,moest ik dit of begin volgend jaar weer 79€ moeten betalen voor een andere smartcard voor dezelfde zenders.
Ik ga nog niet overschakelen naar HDtv,maar waarschijnlijk wel een uitbreiding naar de 23,5° oost.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag nog gebeld om een pluspakket te bestellen.

Daarbij ook even naar de stand van zaken gevraagd.

Over opentv of nagra wou ze geen commentaar kwijt.

Wel is zowat zeker dat de themazenders op 23oost in een apart pakket komen.

Dus na het pluspakket het themapakket?

Als dat dan ook 4€ kost wordt het langzaam aan een dure grap.

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...