Ga naar inhoud


Apple Iphone


freaky

Aanbevolen berichten

Gast Drs. IJzerbout

Wat mijn baas van mij wil is niet relevant. De klanten die mij emailen kan ik razend snel beantwoorden. Da´s belangrijk. Voor mij althans.

Verder vind ik het onder meer fantastisch, dat als ik een nieuw kontakt in mijn outlook kontakten in mijn laptop opneem, of wat verander, dit onmiddelijk in mijn BB overgenomen wordt. Zonder gebruik van de Desktop Manager en USB kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Inderdaad een super telefoon. Vooral straks met de Exchange ondersteuning in Firmware 1.2

 

Bluetooth werkt perfect met carkits samen. Het probleem zit hem in de profielen. Apple heeft ze niet allemaal beschikbaar gesteld, vandaar dat filetransfer niet werkt nog.

 

Heb je er vragen over, kan je me altijd even pm'en.

 

 

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pietpiet50
Inderdaad een super telefoon. Vooral straks met de Exchange ondersteuning in Firmware 1.2

Bluetooth werkt perfect met carkits samen. Het probleem zit hem in de profielen. Apple heeft ze niet allemaal beschikbaar gesteld, vandaar dat filetransfer niet werkt nog.

Heb je er vragen over, kan je me altijd even pm'en.



Goed om te horen. Ik heb inmiddels de bevestiging dat ik mijn Iphone uit Hong Kong op 7 april zal krijgen.

Ik kan nauwelijks wachten.

JJK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, is daar gewoon te koop. In Hong Kong vind je trouwens heel veel electronica lang vordat we er in europa van kunnne genieten. En inderdaad, de kopieën ook. smile

 

Een collega neemt hem voor mij mee. Dat drukt de prijs aanzienelijk.....

 

JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Heb je er wel een video opname van gemaakt toen je hem uitgepakt hebt..?


Shit........Okay, ik ga hem meteen weer inpakken :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naitsirhc
Aan alle Eiphone gebruikers....

Kunnen jullie ook radio luisteren op dat ding....Kzag laatst een eiphone gebruiker die zeer verbaasd was dat ik radio kon luisteren, via de luidspreker....en dat op een Nokia


Ik zou ook zeer verbaasd zijn. NWie wil er nu uit de speakers van zijn telefoon naar de radio luisteren. Ten eerste kan het storend zijn voor de omgeving en ten tweede is de kwaliteit nou niet echt formidable te noemen.

JJK
Link naar reactie
Delen op andere sites

kan wel handig zijn, had ik ook op een oude Nokia 2320 kon je onderweg naar de radio luisteren.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...