Dilasso Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 Beste lezer, Ik heb wat zitten stoeien met de diverse zenderlijsten ik heb er een aantal in mijn Dreambox geplaatst maar nu zit de var 92% vol. Heeft iemand een idee hoe ik de lijsten weer kan verwijderen uit de box zodat er weer wat ruimte in de var komt. Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Frans B Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 Als hij nog normaal werkt kan het via het blue panel (gemini image). Anders kan je nog een factory default doen via het setup menu. Lukt dat niet, dan blijft alleen serieel flashen over. En dan eerst een flash erase doen ! System Administrator (niet van deze site)
John van Dreumel Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 Je kunt via de blauwe toets - softwarebeheer en dan software verwijderen het e.e.a. verwijderen wat eerder geplaatst is. Uiteraard zolang de image nog werkt. Ik vermoed dat het toch wel iets meer is als alleen een zenderlijst. Dat zal je daar dan wel tegen komen. Probeer dat eerst maar eens. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Dilasso Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2007 Ik heb daar gekeken daar staan geen zenderlijsten die ik zou kunnen verwijderen. Het vollopen van de var is toch echt gekomen door het laden van een aantal zenderlijsten. Kan ik niet ergens in de box met DCC de zenderlijsten verwijderen en er dan een nieuwe lijst inzetten? Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
dAF2000 Geplaatst: 7 oktober 2007 Geplaatst: 7 oktober 2007 Als je er een nieuwe lijst in zet, dan wordt eerst de oude verwijderd.
Dilasso Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2007 De var staat nu op 59%, dat is dus goed ik heb even de spanning van de box gehaald en er weer op gezet en toen was het probleem opgelost. Bedankt voor het mee denken. Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen