Ga naar inhoud


[TF 7700 HSCI] met harddisk via USB ?


Gast tzrider

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: bijroel
Heeft er iemand ook ervaring met een 8 GB usb stick.
Ben van plan een te kopen. Scheeld weer veel draden achter de tuner. Voor een 30 euries heb je al zón ding.Past wel een film op volgens mij.


Niet erg efficient... 30 Euro voor 8 Gb of 100 Euro voor 500 ofzo. Daar passen veeeeel meer films op.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: WPW
Hangt van de kast af, die ik heb gaat niet uit maar wel in een heel lage standby stand waardoor de HD zelfs koud word.

Inmiddels de HD vervangen door een Western Digital kastje die zichzelf wel uitschakelt als de ontvanger wordt uitgezet. Dat scheelt inderdaad.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kastje werkte overigens niet direct. Er kwam een foutmelding.

Getracht de schijf te formatteren en dat lukte niet (schijf was reeds geformatteerd vanaf de fabriek in FAT 32).

Vervolgens schijf aan pc gehangen, geformatteerd in NTFS en wat bestanden geplaatst, wat goed ging.

Dan maar weer de schijf naar de 7700 en opnieuw trachten te formatteren en voila: het werkte!

Vreemd, maar het uiteindelijke resultaat geldt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem regelmatig wat SD werk op een 8 gB USB stick.

Qua prijs per byte is het inderdaad niet erg aantrekkelijk.

 

Heb inmiddels de nieuwe afstandbediening voor de TF 7700 en

die bevalt goed. Vooral fijn is dat de FAV knop naar beneden

is verhuist waar eerst de I(nformatie) zat.

I en FAV hebben dus van plaats gewisseld. Ook de nieuwe

knop om meteen de opnamelijst op te roepen is een plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedeavond WPW,ik ben momenteel nog een leek in dit wereldje,maar heb daarnet de zenderlijst voor mijn topfield 7710 HD PVR 320GB binnengehaald via uwe link,en staat nu in een zip bestand.Nu was mijn vraag hoe krijg ik dat zip bestand open?Groetjes Helsink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag WPW het was om je èèns te vragen,welke site ik moet gebruiken om de voledige zenderlijst inclusief tv vlaanderen op een usbstick te zetten,om achteraf in mijn topfield 7710HD PVR 320GB te steken.

 

Groetjes Helsink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Helsink
Goedeavond WPW,ik ben momenteel nog een leek in dit wereldje,maar heb daarnet de zenderlijst voor mijn topfield 7710 HD PVR 320GB binnengehaald via uwe link,en staat nu in een zip bestand.Nu was mijn vraag hoe krijg ik dat zip bestand open?Groetjes Helsink.

Wat handige boeken over Windows en zo

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Helsink
Goedemiddag WPW het was om je èèns te vragen,welke site ik moet gebruiken om de voledige zenderlijst inclusief tv vlaanderen op een usbstick te zetten,om achteraf in mijn topfield 7710HD PVR 320GB te steken.

Groetjes Helsink

Site?? doe gewoon een astra1+2 scan, lijst naar de pc halen, samenvoegen met een gedownloade lijst, effe op je eigen volgorde zetten en dan retour de ontvanger in via een rs232 kabel, zie ook de TF FAQ.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemiddag iedereen,het was om jullie te vragen op welke website dat ik een zenderlijst inclusief tv vlaanderen kan binnenhalen op mijn usbstick,alvast bedankt.

 

Helsink,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Helsink
goedemiddag iedereen,het was om jullie te vragen op welke website dat ik een zenderlijst inclusief tv vlaanderen kan binnenhalen op mijn usbstick,alvast bedankt.

Helsink,


totaal off topic. We hebben het hier over harddisken via usb op de topfield en niet over zenderlijsten

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

okè,winwiz kun je me dan een site geven waar ik een zenderlijst kan binnenhalen met een O modem kabel?Uiteraard ook met de optie tv vlaanderen?Alvast bedankt.

 

Groetjes Helsink,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afspeel probleem met HD opname.

Als ik een HD wedstrijd opneem en wil het afspellen op mijn computer speelt de computer het in slow motion af. Het beeld kwaliteit is perfect Als ik gewone opnamen opneem is er niets aan de hand. Wat is er mis?

Gegevens een 8 gb stick. mplayer

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt voor HD uitzendingen in je pc een

goede progje nodig

oa. powerdvd

Niet een oude versie nemen, deze draait slecht of niet.

Ikzelf gebruik powerdvd8

Met een kale Windows mediaplayer heb ik geen beeld gekregen,

maar ook voor die player zal wel een plugin te vinden zijn.

 

 

Topfield 7700 Hsci , Philips 2212

Echostar ap700 , Jaeger 99 G

Triax 78cm , Triax 64cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt een Codec. Een goede porgramma daarvoor is K-Lite Codec Pack. Google doet de rest. Klein, geen reclame of iets detgelijks; alles wat je nodig hebt.

 

Maar effe een vraagje; kun je via TopSet alleen maar gegevens transferren tussen Topset en de Topfield7700HSCI met behulp van een Nulmodem/RS323 kabel? Of kan dat ook via USB... blush

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast tzrider

 

Ik begin trouwens de keuze van Topfield voor het

FAT32 formaat als een nadeel te zien. Het belemmert

sowieso de mogelijkheden om de ontvanger verder te

ontwikkelen als multi media speler. Zou de ontvanger

b.v. NTFS ondersteunen plus een aantal video formaten

zoals MKV dan zou dat ideaal zijn.

 

Op dit moment ervaar ik het gekozen REC formaat als

een beperking. Ik moet teveel bewerkingen uithalen

om opnames geschikt te maken voor mijn cFullHDMA media

speler (of zie ik dat verkeerd). Ben dus op zoek naar

een HD PVR ontvanger die en een netwerk aansluiting heeft

en de opnames is een vriendelijker formaat opslaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...