John van Dreumel Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Dan is deze te downloaden onder de PLI plugins. Zo even uit mijn hoofd gedaan dus reken mij er niet te vlug op af. Vervolgens is deze onder de blauwe toets te vinden. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gennaromax Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Hoi John, Dat begrijp ik, maar de vraag was: Kan je de "Graphic EPG" onder de "groene" knop krijgen ? Zoals bij Gemini (als Quick button). Nu is de groene knop bij mij nog niet in gebruik. Gr. DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63") DM 800HD, OpenPLi® , CCcam
Littlesat Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Kan dit niet beter in het eventview contextmenu.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gennaromax Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Eenvoudiger is het in ieder geval niet. Gebruik de "multi epg" best wel vaak. Zou erg handig zijn als deze onder de "groene" knop gebracht kon worden. Lekker snel. 1 toets. Gr. DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63") DM 800HD, OpenPLi® , CCcam
Hensat Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 ik druk gewoon op de rode knop en heb dan de multi epg ,de gewone epg lijst kun je dan ook door blijven gebruiken door op de zaplijst te gaan staan en dan op info te drukken,en kan volgens mij ook nog anders
Gennaromax Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Origineel bericht van: Hensat ik druk gewoon op de rode knop en heb dan de multi epg ,de gewone epg lijst kun je dan ook door blijven gebruiken door op de zaplijst te gaan staan en dan op info te drukken,en kan volgens mij ook nog anders Dag Henksat, Als ik op rood druk, dan neemt de box op. Gr. DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63") DM 800HD, OpenPLi® , CCcam
Roodkapke Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Klopt helemaal. E2 is helaas nog niet zo ver als E1. Dit soort aardigheidjes komen er tzt echt in. Maar de makkelijkste manier, info knop, en dan multiepg. Wil je die niet, er nog even geen hotkey voor de grafische versie. Hij komt nu idd onder de blauwe knop. Maar dat zijn helaas nog geen echte topplugins. Epg zoals in E1 met bijv MV is nog geen optie helaas. En ja, de EPG is echt behelpen als je die mooie configureerbare dingen van E1 gewent bent. Maar dat gaat vast goed komen, het zal alleen wel zijn tijd nodig hebben. PLinux member
Gast pieterg Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 Origineel bericht van: Roodkapke E2 is helaas nog niet zo ver als E1. Maar op een heel aantal punten is het inmiddels verder. Neem de autotimer plugin. Op dit moment neemt m'n 7025 alles op wat mogelijk interessant is, en ik hoef nooit meer live TV te kijken, dus ook 'nooit' meer zelf in de epg te kijken.
Gennaromax Geplaatst: 4 maart 2008 Geplaatst: 4 maart 2008 @Roodkapke, Bedankt voor je antwoord. Is duidelijk Ondanks dat E2 nog niet zo ver is ben ik toch blij met Pli. Complimenten aan de makers.. De ontwikkeling zal wel in een stroomversnelling raken als de 8000 er is. @pieterg Je bepaalt toch zelf wat interessant is. Deze info haal je toch uit je epg.( of snap ik het niet ) Dat je het verder met de autotimer kunt instellen is zeker mooi. Bedankt voor je reactie. Gr. DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63") DM 800HD, OpenPLi® , CCcam
klein geert Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 Zou er int radiopanel http://www.radiodrentseboer.nl/ toegevoegd kunnen worden? dankje wel . dreambox 7020 met nwste pli moteq1.2 disec 88 cm triax 00 6A**** g windhoos 7 pliek ,,geef gas derrrop
Gast BMW850 Geplaatst: 13 maart 2008 Geplaatst: 13 maart 2008 Origineel bericht van: BMW850 Het programma DreamVCR 1.6.2 werkt niet meer bij mij, zijn er meer personen die hetzelfde probleem hebben? (PLI Lolite) Ik kan geen opgenomen programmas meer verwijderen. Als ik klik op: Opgenomen bestanden opnieuw inlezen in DreamVCR dan krijg ik deze melding: http fout. De melding is : http/1.1 404 Not found Als ik op programma klik (in VCR) laat hij wel de timer zenders zien die ik na de nieuwe image update (PLi® Iolite "2008 Edition) heb opgenomen. Met DreamBoxEdit kan ik gewoon verbinding maken en er een nieuwe zenderlijst inzetten, dan moet het toch ook kunnen met DreamVCR IP adres staat goed ingesteld bij DreamVCR. Rudy Is er niemand die dit even voor mij testen wil? Hoe kan ik de opgenomen bestanden dan wissen met de afstandbediening. Rudy
Littlesat Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 @BMW850, Waarom zou je dreamvcr nog gebruiken??? ga eens via het webinterface maar je box en ga daar naar de EPG.... Daar kun je alles zo instellen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast BMW850 Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: Littlesat @BMW850, Waarom zou je dreamvcr nog gebruiken??? ga eens via het webinterface maar je box en ga daar naar de EPG.... Daar kun je alles zo instellen... Bedank voor je antwoord, met webinterface werk het inderdaad ook goed alleen je kan maar 1 tegelijk wissen. Rudy
Gast jaja Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Ik heb vandaag een nieuwe stick geplaatst. De Pli-Iolite is de derde image die ik er op gezet heb. Nu heb ik het volgende probleem als de image opgestart wordt komt het blauwe scherm met de wereldbol op. Zodra de image klaar is met opstarten wordt plotseling alles groen. Alle andere images doen het normaal. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Alfi Geplaatst: 20 maart 2008 Geplaatst: 20 maart 2008 Origineel bericht van: jaja Ik heb vandaag een nieuwe stick geplaatst. De Pli-Iolite is de derde image die ik er op gezet heb. Nu heb ik het volgende probleem als de image opgestart wordt komt het blauwe scherm met de wereldbol op. Zodra de image klaar is met opstarten wordt plotseling alles groen. Alle andere images doen het normaal. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Wellicht is je image corrupt geweest? Ik zou eerst Iolite nogmaals downloaden en installeren en dan kijken wat er gebeurt. Wellicht is het ook verstandig om even te vermelden welke box je hebt. Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen