Ga naar inhoud


[all] Eindelijk HDTV ontvanger gespot??


dre_1

Aanbevolen berichten

Weet iemand of er ook een bluray speler in de DM8000 geplaatst kan worden? In de sheet staat een DVD/Optische drive, ben benieuwd of een Bluray of HD-DVD speler ook zou kunnen.

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 612
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Blu-ray wordt niet over gesproken. Lijkt me eigelijk niet dat dit ook mogelijk gaat worden. Een dreambox en blu-ray dat is net zoiets als water en vuur :P

 

De 800 lijkt mij eigelijk ook wel wat. Imho zal die wel iets van 300~400euro gaan kosten; om een beetje te kunnen concureren met de Kathrein en andere linux boxen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij heel erg handig om maar 1 apparaat (dreambox) voor zowel HDTV via satelliet en kabel (DVB-C) en een Bluray speler erin voor afspelen van films. Hopelijk kan hiermee gespeeld worden in de toekomst door de hobbiers.

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu sinds juli 2004 een Dreambox 7000-s met doos en orginele factuur (359,- toen destijds).

Als de 8000 of 800 uitkomt wil ik mijn dreambox verkopen om vervolgens de nieuwe te kopen.

 

Wat is het beste om te doen? Nu al de dreambox verkopen? want ik ga er van uit dat hij 250,- (misschien wel 300,-) waard is. Maar zakt deze enorm als de 800(0) uit is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is hij zeker niet waard, maar er zijn wel steeds nog gekken die zo'n waanzinnig bedrag voor een oud toestel geven.

Verwacht maar niet dat het (veel) zal gaan zakken. Er zijn nog steeds mensen die menen dat een oude DM7000 beter is dan een nieuwe DM7020 die je al overal kunt kopen voor 389,00.

De 8000 zal dik 800 euro gaan kosten en dat is niet voor iedereen weg gelegd.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: John1985
Blu-ray wordt niet over gesproken. Lijkt me eigelijk niet dat dit ook mogelijk gaat worden. Een dreambox en blu-ray dat is net zoiets als water en vuur :P

De 800 lijkt mij eigelijk ook wel wat. Imho zal die wel iets van 300~400euro gaan kosten; om een beetje te kunnen concureren met de Kathrein en andere linux boxen.


kun je dat iets beter uitleggen water en vuur ik snap dat dus niet sorry. Een dreambox en blu-ray dat is net zoiets als water en vuur

dus de software makers kunnen dat niet voor elkaar krijgen dan??? of zo wel een domper voor mij

Dreambox 800 PVR

Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd

Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart

 

**Groetjes mojo-jojo**

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk alleen maar speculeren. Ik doel voorral op de zware beveiligingseisen van blu-ray en daar tegenover de open source linux van de dreambox. Natuurlijk lijkt het mij ook geweldig alles met één apparaat te kunnen. Mss dat hobbyisten in de toekomst iets vooralelkaar gaan krijgen wink

 

Maja, eerst maar is hopen dat de 8000/800 er eindelijk is gaan komen smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf nogmaals erg benieuwd wie er allemaal zo`n ding gaan kopen........

Ik heb vernomen dat niet iedereen gelijk zo`n box gaat kopen ivm de prijs en de eventuele kinderziektes die deze nog kan hebben.

Ik koop er zelf wel een......maar denk dat het nog wel een paar maanden kan duren eer er een image is waar je lekker me kan werken.

Misschien dan toch nog even wachten.....denk het niet...!!!!!!

Maar ik zou graag willen horen welke image makers hier gelijk mee aan de slag gaan......

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je dan, wat we dan zouden moeten doen een box schenken aan een image bouwer bijvoorbeeld Ronaldd ik heb daar wel een paar euro voor over toch...........

 

goed idee toch kan ie er gelijk mee aan de gang toch Ronaldd

Dreambox 800 PVR

Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd

Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart

 

**Groetjes mojo-jojo**

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het er een beetje van af hangen: Aan de ene kant ben ik een verscrhikkelijk ongeduldig persoon als het om dit soort dingen gaat en ben ik dus in staat om de dag dat het ding uit is om er een te halen.

Aan de andere kant moet ik eigenlijk gewoon wachten tot er een goede image voor is, CCcam er op draait (hoogste prio) en eigenlijk wil ik wachten op een 2e batch. Dream heeft een reputatie hoog te houden qua eerste series.

 

Maarja, ik wil hem zoooooo graag smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...