Ga naar inhoud


[all] Eindelijk HDTV ontvanger gespot??


dre_1

Aanbevolen berichten


  • Reacties 612
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: NDS4Ever
Stemmingmaker! frown

Hoe kom je aan die wijsheid?


Idd Henry IV daar ben ik ook benieuwd naar.. kan je de bron vermelden ?

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henry IV

Ik ben ook nog Opzoek gegaan in ( Duitsland ) want als DM800 ooooit uit komt dan komt ee eerst uit in Duitsland maar daar is ook bij geen een leverancier in vooraad of vaste leverdatum.

 

Het ging Net Zo goed met me Kathreintje UFS 910 .. na de nieuws van DM800 Komst heb ik het Verkocht.. en nu Denk ik dat dit Nieuws is niet meer dan een "Markt trukje" om de verkoop van de Concurrent Kathrein terug te dringen.. smirk Kan Toch?

 

CCCam team Release something For Kathrein PLEASE :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henry IV

 

NDS of hoe jij ook Heet .. Afwachten Doen wij Al JAREN voor dit XX box .. dus ga lekker nog paar jaren wachten.. en mischien voor Nix

 

Ben beetje zat van mooie flyers en verhaaltjes van DM.. jammer dat er geen Alternative is van Dit ding.

 

BE + NDS en w8 nog paar jaartjes.. DREAM ON !!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het speculeren over een releasedatum van een DreamBox, welk type dan ook, heeft mijn inziens geen positieve invloed op de levensduur van dit topic.

 

Ik kijk met smart uit naar de eerste gebruikerservaringen van de DM800. Vooral het HD gedeelte. Daar gaat het uiteindelijk om.

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...