Gast Satter Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Sinds gisteren heb ik de PLI Iolite image op mijn Dreambox 7020s draaien. Vanaf nu voor mij enkel nog PLI. De EPG is echt beter in de PLI, als je multiepg kiest krijg je voor de meeste zenders het logo in de EPG en per zender alle programma's horizontaal gepresenteerd. Tot hiertoe krijg ik alle data zonder problemen binnen. Je kan met deze epg ook makkelijk progamma's voor opname plannen. Ook het kleurgebruik is perfect.
Yoran Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Kun je ook screenshots maken? Ben wel benieuwd hoe dat er dan uit ziet. My DM7025 is MiLo-powered
Gast Satter Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 een screenshot maken gaat moilijk worden denk ik. Maar om het even duidelijk te maken. Proberen zou ik zeggen. Alleen jammer dat je niet voor alle zenders de epg voor eenweek binnen krijgt of tenminste voor enkele dagen. En dat als je van provider wisselt je dan niet weer alle data kwijt bent.
dAF2000 Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Leuk dat 't je goed bevalt! Je kunt gewoon een screenshot maken vanuit de webinterface. Zie plaatje (in 't witte vakje linksboven zie je de uitzending in 't klein).
Gast WanWizard Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Da's wel een screenshot zonder PLicons. Als je die geinstalleerd en geactiveerd hebt komen die zender ikonen voor de zender namen te staan.
youngblood Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 dat gevoeld had ik bij me db 600 pli gaat er nooit meer af wat een verschil met de rest DB500.DB 600 DB7025 DB800 DB 500 HD HD DB8000 HD PVR DB7080 HD DB900UHD Big Bisat 7e13e19e23e28e3942e45e
Ome Merde Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 ik mag persoonlijk graag klooien met verschillende images. de ene release van Pli vind ik weer beter dan de andere. Ik heb nu de eerste Iolite versie erop en afgezien van de trage skinopbouw (PliMedia 8bit met 64Mbp swapfile), zapt ie als de brandweer, loopt nagenoeg nooit vast, /var op CF en CIFS mount naar NSLU2 verloopt prima. dit alles op een 7000 van de eerste generatie dussss .... mijn complimenten aan het Pli-team, alsjeblieft : merDe deze ruimte is te huur
JohnO Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 PLI is gewoon goed Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Tonskidutch Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Citaat: Voor de eerste keer echt tevreden met mijn Dreambox kan ook als titel heten: Voor de eerste keer echt tevreden met dit image in mijn dreambox alhoewel dat het voorganger image negatief belicht, hetgeen ook niet je bedoeling zal zijn (of mijn bedoeling is) je verwachtingspatroon en ervaring in het gebruik van een image gaat zoals ik het beleef niet altijd, maar meestal wel gelijk op. ik ben er zeker van dat er meerdere images bestaan die je happy maken, indien je ze ook een kans geeft. Pli image is een gedegen stuk software op je dreambox ik ben begonnen met Origineel ben verder gegaan met FS ben overgestapt op Hydra heb gemini ontdekt (en blijf hem gebruiken) gebruik nu ook wel vaker Pli en een enkele keer wil ik wel eens gek doen op (nu) dm 7020 maar ben altijd tevreden geweest met mijn dreambox na veel geleerd te hebben van andere hobbyisten. cheers Music John Miles
theparasol Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 De vorige pli heb ik weer snel gewist... Maar gezien het enthousiasme en het feit dat dit image niet de EPG next/now bug heeft waar ik me aan stoor met gemini moet ik het vanavond maar weer eens proberen met pli
Pa senior Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Welnu ik heb nu dus ook een Dreambox gekocht en de PLI Iolite image er op gezet. Ook het Canaldigitaal kaartje werkt perfect. Maar waar kan ik nu zien of het kaartje een update heeft gehad? Dat kan ik zo gauw niet vinden.
dAF2000 Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Origineel bericht van: Pa senior Welnu ik heb nu dus ook een Dreambox gekocht en de PLI Iolite image er op gezet. Ook het Canaldigitaal kaartje werkt perfect. Maar waar kan ik nu zien of het kaartje een update heeft gehad? Dat kan ik zo gauw niet vinden. Blauwe knop, Softcam setup, Cardinfo (gele knop).
hemertje Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Origineel bericht van: Pa senior Welnu ik heb nu dus ook een Dreambox gekocht en de PLI Iolite image er op gezet. Ook het Canaldigitaal kaartje werkt perfect. Maar waar kan ik nu zien of het kaartje een update heeft gehad? Dat kan ik zo gauw niet vinden. softcam setup onder de blauwe knop - card info (gele knop) er vanuit gaande dat je geen dm7025 hebt DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Pa senior Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Nee ik heb geen 7025 maar een 7020 en een 600. Ja gevonden! Ik moet dus nog veel leren over blauwe knoppen en gele knoppen.
theparasol Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Zo... deze blijft erop. bye bye gemini Je ruikt de nederlandse input in deze image, kijk maar eens bij rss feeds: sat4all, nederlands nieuws, weer, flitsinformatie. Geweldig
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen