XAMA Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Na het handmatig scannen en opslaan in een bouquet worden deze zenders gewist nadat ik de scan doe van een andere satelliet,waarom ? Ik doe de handmatige scan omdat mijn schotel aangestuurd wordt door een acuator en een V-Box , kan iemand helpen ,of is dit normaal bij een Dreambox 500 S ?
John van Dreumel Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Misschien dat het voor de lezers iets duidelijker wordt als je erbij vermeld welke image er in die box zit. Dan kunnen de members gerichter antwoorden. E.e.a. kan ook nog image afhankelijk zijn. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
XAMA Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Geplaatst: 19 januari 2008 Originele soft van Drammultimedia. Mvg
John van Dreumel Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Dan maar even snel een van de alternatieve images erop zetten. Er zal een wereld voor je open gaan. Na enig geknutsel dan. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
XAMA Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Geplaatst: 19 januari 2008 Hallo, welke image dan ? Welke heeft de meeste mogelijkheden , er zijn veel images in omloop , welke draait het stabielste ? Ik heb in het forum gelezen over Gemini 4.20 is deze een alternatieve of een fabriekssoftware ? Veel vragen ,graag enkele antwoorden . Mvg
Stappie1976 Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Ik draai gemini 4.2 en ben hier erg tevreden over. Veel mensen draaien ook Pli..... het is maar net waar je voorkeur ligt. Als je een DM7025 hebt kun je ook nog voor de "Ronaldd image" kiezen. Groet, Stappie VU+ Duo met VTI 2.6 / 5ºW + 1ºW + 4,8ºO + 9ºO + 13ºO + 19,2ºO + 23,5ºO + 28,2ºO
XAMA Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Geplaatst: 19 januari 2008 Hoi Stappie 1976 , kan ik Gemini 4.2 ook serieel invoeren ,ik heb nl geen ervaring in de LAN methode . Mvg
paardengek Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Origineel bericht van: XAMA Hoi Stappie 1976 , kan ik Gemini 4.2 ook serieel invoeren ,ik heb nl geen ervaring in de LAN methode . Mvg Bij de 500 moet dat eigenlijk serieel. Dat gaat via het progje dreamup en een nulmodemkabel: zie http://dm500.de Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
edje-ken Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 ik denk dat je gewoon je satellietconfiguratie verkeerd heb staan. Hoe is je opstelling. draaibaar of meerdere lnb's en komt dat overeen met je configuratie?? edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
XAMA Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Geplaatst: 19 januari 2008 edje-ten , ik denk dat je gelijk hebt , dat mijn satellietconfiguratie vekeerd is ,maar hoe instellen dan? Ik heb een schotelopstelling voorzien van een actuator die ik handmatig draai dmv een Geotrack GP 580 , maar ik denk dat zo'n motorsturing niet voorzien is in de Dreambox software.
paardengek Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 En hoe heb je de satelietconfiguratie staan. Na je probleem nogeens gelezen te hebben, lijkt het erop dat je in deze config heb staan: enkele vaste LNB/ schotel/ sateliet. Zet hier eens draaibaar in ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen