Ga naar inhoud


Irdeto 2 kaart uitlezen welk programma


Aanbevolen berichten

@Spotvogel,

 

Citaat:
Hebben jullie wat aan die HPK en de andere gegevens van die Pink-card?

Ligt hier toch maar te liggen.......

 

 

Daar kan ik je nu nog niet direct een antwoord op geven, maar alvast bedankt voor het aanbod, gr.

 

 

Zilverster.

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@-H3-,

 

 

Citaat:
Alleen uitlezen is een brede algemene vraag!

 

 

Het was ook niet direct de bedoeling dat het zo breed zou gaan worden, maar als je een maal begint komt dat vanzelf en begin je tegen problemen aan te lopen waardoor het eerder dan voorzien breder wordt. Ik was begonnen met een kleine voorbereiding voor mij zelf voordat ik dit draadje opende en ik had niet gedacht dat het serial zoveel problemen zou opleveren. Ter controle heb ik wat gegevens van de kaart nodig en het ziet er naar uit dat verschillende gebruikte programma's de zelfde waarden aangeven, maar ergens klopt er iets niet.

 

Wat betreft Irdeto begin ik weer helemaal bij 0 en erg veel gegevens zijn er niet over te vinden helaas, zoals de instructie opbouw enz. ( ik denk aan een FAQ alla Roland voor Seca ).

 

Het was al een hele toer om ook maar iets leesbaar te krijgen zonder deze gegevens, maar het is uiteindelijk gelukt de juiste snelheid te vinden ( zie : Request Hex Serial 01 02 xx xx xx xx xx enz.) voor de communicatie tussen cam en kaart. Ook de andere log lijnen lijken prima te lopen met de Dreambox 600. Door gebrek aan Irdeto informatie is het allemaal wat moeilijker zoeken dan dat bij Seca het geval is. M.a.w. alle informatie is welkom blush ................

 

 

Citaat:
Wil je gegevens uitlezen voor mosc of een complete emu..;-)

 

Ik heb geen idee wat er met de kaarten mogelijk is op dit moment, dus wil het graag een beetje breed houden. Op dit moment ben ik aan het zoeken en vergelijken om net als bij Seca een overeenkomst te krijgen en dus wat meer duidelijkheid in het geheel ( lees sat/kabel-Seca2/Irdeto2 ), gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

All,

 

 

Ik heb net eens even gegeken welke verschillende programma's ik op dit moment in gebruik heb naar aanleiding van dit topic.

 

 

Hier onder een lijstje :

 

cardblaster

cardtuner

cardWizzard

Dlog

FMCard

Mlog

QuickCard

 

 

Sommige zijn te vinden als bijlage in dit topic, andere zijn te vinden op de site van onze duwende vriend.

 

 

LET OP !

 

Sommige programma's lopen op 3.7 Mhz en ander op 6.00 Mhz.

 

 

Helaas heb ik tot op dit moment nog steeds te weinig info over o.m. de commando opbouw van het Irdeto systeem, wat de zaak helaas wat vertraagd, m.a.w. mochten er mensen zijn met meer info en deze willen delen, graag.

 

Een van de problemen die ik tegen kom is het niet in het bezit hebben van een Irdeto 2 kaart die geschikt is voor de schotel ontvangst, dit in het kader van.

 

Het is de bedoeling de komende tijd wat meer info te verzamelen en te verwerken. Wanneer alles verwerkt is zal daar een nieuw topic voor/over gestart worden, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

even ter info, in de forms australia is ook te lezen of de het progje dlog wel een echt hmk te voorschijn toverd.

Voor de versie asc4.1 het is namelijk nog niet te controleren. staar je dus niet blind hier op. zelf ben ik een jaar geleden actief hiermee geweest kwam niet echt ver was weinig info hier over te vinden.

terwijl er best veel providers met asc2.2 en asc4.1 werken.

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

@satbikkel,

 

 

Ik gebruik zelf meerdere programma=tje's en voor de info die ik in eerste instantie nodig ben is dit voldoende.

 

 

Citaat:
kwam niet echt ver was weinig info hier over te vinden

 

 

Klopt, dat loopt mij ook voor de voeten, maar moet zeggen dat ik de laatste paar weken wel wat verder ben gekomen.

 

Inmiddels zijn de welbekende vierkante oogjes weer aanwezig en komen de beste ideeën nog steeds vanaf de WC of van onder de douche naar boven blush .............

 

I.i.g. bedankt voor je RE, gr.

 

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Oei..

 

wat leuk, dat er mensen zijn, die moeite nemen om de noodzakelijke proggers aan te bieden.

Op het eerste gezicht..zie ik nog geen verschil met versie 2.0, maar we zullen het wel uit proberen.

 

Danke schön

 

Herr Schnörker

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...