Ga naar inhoud


Irdeto 2 kaart uitlezen welk programma


Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

LOL.. was wat laat maar dit is voor de duitse kaart dus nagra en geen irdeto. Maar voor die kaart is hij wel handig zolang je maar de 2e menu gebruikt (tiers verzenden via mail).

 

Ik heb met DLOG een maagdelijke CDS kaart uitgelezen en weet nu dat die epsilon kaart versie 5 is ,dat ik de basis gegevens eruit krijg EN dat ik nu de HPK heb smile

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...
Gast pukpukkie

Hoi,

 

Ik ben nieuw en ben al geruime tijd bezig met hetzelfde waar jullie mee bezig zijn. Ik heb nog een oude masterA 3 liggen. Kunnen jullie mij aangeven of ik daar ook irdeto 2 mee kan inlezen met 1 van jullie aangeboden programma's?

 

Ik hoop dat ik jullie met dit onderwerp kan gaan versterken.

 

De Puk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
Origineel bericht van: kanarya
Hoi all,
Weet iemand hoe je camdata kan uitlezen van een irdeto-kaart


Met de dreambox op een zender, kan je met dreambox emk logger een hoop data loggen.

Je hebt dan wel pid en seperator nodig.
Met dvbsnoop kan je pid vinden, met dreambox pid logger kan je dan een bin bestand maken. Die open je met hex editor:

FFFFFFFFFFF0082401C

Na een serie Fjes krijg je 2 nullen en dan je seperator van 4 getallen. 8240 in dit geval. Rest is niet van belang, je zal zien dat seperator vaker voorkomt.


Weet iemand alleen hoe je hmk (hpk) met de dreambox kan vinden, of is daar echt een phoenix interface (of mastera) voor nodig?

Ja laatste bericht is al van een jaar geleden, dat weet ik smile.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...