Ga naar inhoud


Alles over de nieuwe VISIOSAT BIG-BISAT


Tuurtje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 328
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: nargile
Heb van een webshop een mail terug ontvangen voor bovenstaande vraag. Het kan dus wel. Alleen moest het om smalle LNB's gaan zoals de Inverto Ultra Black en geen Smart.


Foutje!!! Met smalle LNB's bedoelde de verkoper de Inverto Black Premium !!! Nou is deze LNB een alternatief voor de Alps en de Inverto Multiconnect? Breedte van de kop van de premium is 48,8 mm en van de ultra 59,5 mm.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nargile
Met smalle LNB's bedoelde de verkoper de Inverto Black Premium !!! Nou is deze LNB een alternatief voor de Alps en de Inverto Multiconnect? Breedte van de kop van de premium is 48,8 mm en van de ultra 59,5 mm.

kan je hem nu plaatsen op positie 28,2°; 23,5°, 19,2° en vanzelfsprekend 13° bij een BIGSAT?

dat wil ik wel weten voor ik online bestel en er terug mee sta...(zonet de smart's Titanium verkocht)

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

kort onderzoekje gedaan...

 

smart titanium gaan dus niet....

nu mijn oude edision quad opgezet....(astra op 0° en de andere posities op de graden die visiosat uitrekende voor mijn positie)

 

past net (zonder marge)

 

de kop meet 55 mm

de inverto ultra black en andere inverto's: 59,5 volgens de site....dus zou dit NIET doen.....

 

ging mailen naar inverto, maar veel zin heeft het nu niet

post-2043-1318260415,1682_thumb.jpg

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb ook even op de zite van inverto gekeken en ik zie dat de Black Ultra e grootste kop diameter heeft 59,5 mm. De andere inverto"s zoals de Black Premium heeft een kop van 488 mm. Dus als de Edisions erop passen moet alles onder de 55 mm passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus eigenlijk passen alle lnb's met een breedte van 55 mm of lager op de big bisat voor de posities van astra 1,2,3 en hotbird, Dus we zijn eiigenlijk niet verplicht om de Alps of de Inverto muticonnect te nemen voor deze posities. Ben benieuwd welke lnb's nu het beste voor deze posities zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nargile
De andere inverto"s zoals de Black Premium heeft een kop van 488 mm. Dus als de Edisions erop passen moet alles onder de 55 mm passen.

@nargile sorry, ofwel ben ik blind, ofwel kan jij niet goed lezen

http://www.inverto.tv/products/product.php?section=1&id=87&cat=2

ALLE koppen hebben 59,5 mm van inverto (behalve de multiconnect)

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nargile
Ben benieuwd welke lnb's nu het beste voor deze posities zijn.

na veel zoekwerk en hier en daar te lezen, heb ik een tip van een zeer goede en betrouwbare satellietwinkel uit noord-nederland (p********) gekregen....
op zijn site staat dat ze passen op de BIGsat....
misschien kunnen we een groepsaankoop organiseren ;-)

mag die link niet plaatsen, lang gezocht naar de site van dit merk....en nu de verdeler voor Duitsland (en fabrikant) gevonden via youtube...


"Eigenentwicklungen unter den Marken Chess und Faval"

de LNB is......CHESS LNB QUATTRO EDITION III
0,1 dB
7 Jaar Garantie!!!
aantrekkelijk prijskaartje (goedkoper dan alps en inverto multiconnect)

ik stuur een mailtje om specifieke afmetingen van de kop

verdeler/fabrikant Chess LNB

@nargile, met uw 6 posities misschien beter voor ultrasmalle inverto multiconnect? < 4°

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...