Ga naar inhoud


Canal Digitaal vraagt afsluitkosten van 16 euro


rolandroland

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs mijn kaart verloren. CD ingelicht (telefonisch). Zou, vanwege de verzekering op de kaart, een nieuwe krijgen.

Na 10 dagen weer gebeld, waar de kaart bleef.

Dezelfde middag kreeg ik een kaart, en een dag later weer één.

Erg aardig van CD, maar op de tweede had ik geen recht.

Ik heb CD schriftelijk ingelicht dat er geen recht was op de tweede kaart en naar welk antwoordnummer ik de tweede kaart kon terug sturen.

Ik heb keurig netjes antwoord gekregen: op de tweede kaart zat een abonnement, en ik had er recht op en deze hoefde niet terug.

Nu 3/4 jaar later heb ik nog steeds beeld en betaal niets!

Persoonlijk vind ik Canaal Digitaal een keurig bedrijf, wat keurig antwoordt en een zeer goede en soepele service heeft ten opzichte van haar klanten.

 

Een zeer tevreden klant!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dank je voor je bezorgdheid over mijn energie. smirk

 

Ben het ook met je eens dat het probleem niet zo groot hoeft te zijn als dat het nu lijkt te zijn.

Problemen van deze aard zijn echter al heel vaak gesignaleerd en daar is in het verleden ook al beterschap belooft door CanalDigitaal.

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had in juni mijn film1 abo opgezegd en een entertainment abo aangevraagd. Dit alles via mail. Na 2 uur beeld op alle zenders.Na drie dagen een brief waarin verteld werd dat mijn film1 abo 1 dec afliep. Tot dec voor beide abo's de HALVE prijs betaald (ook voor film 1).Eind nov werd toch het film1 abo weer afgeschreven. Gebeld naar CD en de man aan de telefoon zei dat hij het meteen in de computer zou veranderen en als ik snel mijn geld terug wilde hebben ik het terug moest laten boeken door mijn eigen bank.

Alles met een telefoontje opgelost en heb er niets meer van gehoord.

Ze hadden inderdaad een fout gemaakt, maar ook direct opgelost, misschien net de juiste persoon aan de telefoon gehad????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet vergeten aantekenen die brief!

Eventueel een copie van je paspoort zodat ze zeker weten dat het geen geintje is.

En dan verkopen!!! die smartcard voordat je per ongeluk weer een abonnement afsluit.Of weggooien doorknippen verbranden als ie maar weg is want jij en CDS worden samen nooit gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD heeft mij vanmorgen gebeld. Zij zagen dit bericht hier ook staan. Zij lezen actief mee in fora. Zij zijn er serieus bezig om de service te verbeteren. Een positief bericht dus. Zij hebben excuus aangeboden. Hun systeem verstuurd automatisch bericht naar klanten toe als een bedrag niet betaald wordt. CD wil graag tevreden klanten. Eind goed, al goed dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: Satwatcher
Wat ben jij plots zeer positief.

Nog even en je gaat over van CDS bashen naar CDS verheerlijken.



Wat is er op tegen om positief op een positieve actie te reageren. confused


Helemaal niks maar het valt me zo op.

Goede zaak dat CanalDigitaal zich net als UPC zich op deze manier manifisteert.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

@roland, misschien vinden ze mensen zoals jou wel zeuren en gaan ze je daarom die afsluitkosten laten betalen!(6) afsluitkosten worden over algemeen altijd berekend, spreekt voor zich!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...