Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat zou je aan Eimert van Middelkoop kunnen vragen want het leger gebruikt ze in afghanistan. asme001.gif

Ze werken op een frequentie die ruim 2x zo hoog is als de ku band (26 tot 40 Ghz).

Met een klein beetje flink googlen zal je wel een shop kunnen vinden.

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Ik had geen price in de zoekzin gezet dat heeft waarschijnlijk goed werk gedaan bedankt.

Het is zeker niet de bedoeling iemand anders het te laten doen.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Geplaatst:

Aan de ene kant is dit een mooie ontwikeling, maar aan de andere kant heb ik ook mijn twijfels over de ontvangstvrijheid die we nu hebben en in de toekomst. Eutelsat noemt het een nieuw startpunt in sat distributie van internet en video. shocked

Die nieuwe KA SAT heeft 80 spotbeams waarmee lokaal/regionaal voor HD en 3D tv aanbod kan worden gezorgd. Dus een paar spotbeams op ieder land in europa en weg de grote keuze. Per beam(s) kan een land worden bediend met de zenders die men daar wil hebben. Op de site van SES-Astra staan footprints van ka-transponders weergegeven van de huidige satellieten, zijn maar kleine gebieden. crazy

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Geplaatst:

Bedankt voor de link wink

Hopelijk wachten ze nog een tijdje....

Maar is het niet zo dat er meer (atmosferische) problemen zijn

met de ontvangst van die KA signalen.

Liggen toch in een andere frequentieband...

Ik denk dat ik eens ergens een artikel gelezen heb.

Geplaatst:

KA band is zeker hoger en gebruikt veel meer power.

Er komen regelmatig feeds vanuit Afrika op die band en ook van het leger (vooral veel USA stuf

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen