Ga naar inhoud


[all] protocol definitie CCCam voor Wireshark


Haakneus

Aanbevolen berichten

Ik wil een Wirekshark plugin ontwikkelen voor het CCCam protocol, maar heb daarvoor niet voldoende informatie.

Heeft iemand meer informatie over het native CCCam protocol (dus met de c: regel) ? Ik zit te denken aan documentatie van het protocol of mogelijk de broncode. Google biedt geen uitkomst, hopelijk biedt deze post soelaas.

VU+ Solo2. Tuner 1: Astra 23.5 Tuner 2: Astra 19.2+23,5+28,2+Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
CCCam protocol (dus met de c: regel)

Dat staat toch helemaal en met de nodige voorbeelden C: en F: en andere regels in de standaard CCcam.cfg, of begrijp ik je niet helemaal crazy

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arie kanarie
Citaat:
CCCam protocol (dus met de c: regel)

Dat staat toch helemaal en met de nodige voorbeelden C: en F: en andere regels in de standaard CCcam.cfg, of begrijp ik je niet helemaal crazy

Het gaat om het netwerk-protocol, dus wat gaat er precies over het draadje.... dus niet de configuratie-file.

VU+ Solo2. Tuner 1: Astra 23.5 Tuner 2: Astra 19.2+23,5+28,2+Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: buzzztah

Ben wel erg benieuwd naar de uitkomst..


Kan nog wel eens tegenvallen. Topicstarter vraagt eventueel naar de sources. Zal wel een grapje zijn neem ik aan, want die zullen de makers nooit en te nimmer prijs geven toch.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Origineel bericht van: buzzztah

Ben wel erg benieuwd naar de uitkomst..


Kan nog wel eens tegenvallen. Topicstarter vraagt eventueel naar de sources. Zal wel een grapje zijn neem ik aan, want die zullen de makers nooit en te nimmer prijs geven toch.

moa... er is zoveel open-source software.. dus op zich niet zo bijzonder als ze de sourcen openbaar maken...

VU+ Solo2. Tuner 1: Astra 23.5 Tuner 2: Astra 19.2+23,5+28,2+Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 jaren later...

Zeg haakneus,  wat houd je tegen om het verkeer zelf te gaan loggen?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

idd kun je nagaan hoe serieus het allemaal is. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...