Ga naar inhoud


Nieuws of kletspraat?


harry

Aanbevolen berichten

Van een duits board geplukt: Irdeto2 To Be Employed Earlier Than Expected:<BR>We have recently been informed that the new Irdeto2 encryption-standard is to be employed earlier than expected. It was previously reported that the new encryption would be employed in January 2001 but now it will be ready for launch at the end of August.<BR>Several Pay-TV networks started their test on the new system last weak especially NOVA and Showtime while others will start this week.<BR>The mother company Multichoice which owns many pay-TV networks announced that the new system will be very hard to hack and will surprise all.<BR>In another report, the Greek manager for NOVA said: In this month we will not have too many ECM's so let the hackers enjoy what they have left in time because this is their last chance to watch free without paying the right of subscriptions. <P>En dan nog dit van mastercrd:<BR>Also, als ich mal bei Canal+ NL geloggt habe, kahmen sehr eigenartige EMM Strings...<BR>Ich konnte mir keinen reim darauf machen. Sie sahen ungefähr so aus...<P>01 01 00 00 00 54 00 00 00 00 00 xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx xx....<P>die daten ab XX waren wilde Hexwerte. Also keine bekannten Nanos mehr. Auch die 2. Längenangabe, die man sonst erwarten würde ist nicht mehr. Ich glaube die gehen dahin über, den kompletten String zu verschlüsseln. <P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Irdeto 2, Viaccess 3, Seca 5 etc is allemaal larie en apekoek, .. gewoon meer keys op de kaart, en finito Goldcard/smd/dil , bonjour, hello FUNCARD. (and dpsc)<P>Topic Closed.<BR>Fx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk is alles te kraken filo maar ofdat het allemaal net zo makelijk zal gaan worden voor het grote publiek dat is maar afwachten en ja je kan natuurlijk altijd dpsc kaartjes kopen alleen zullen die dan in den beginne altijd heel erg duur zijn.... Leuk voor de handelaren maar niet voor de hobbyisten en dat ben jij toch ook of niet soms...<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Ik volg het board regelmatig<BR>Wat mij opvalt dat ene Filo.Fx<P>Altijd alles weet, en het voor elkaar krijgt<BR>Mijn vraag is waarom zet hij het dan niet in de board in de download<BR>En dat anderen het kunnen testen<BR>Maar wat ik dus ook vindt is dat hij ook naar andere site toe verwijst<BR>vervolgens anderen hier op in gaan <BR>en het niet kunnen vinden, en volgens zijn zeggen het wel waar is<BR>En ook zo blijkt dat anderen een werkende<BR>iets tot niet werkende iets komen.<BR>Zou het leuk vinden als wij hobby medestrijders. Elkaar wel kunnen helpen<BR>met goed informaties anders doe het niet.<BR>ik bedoel de een heeft er meer moeite voor moeten doen, dan een ander om het voor elkaar te krijgen en dan krijg je zo iets.<P>ps. even ter info.<P>O, ja kan iemand mij nog iets vertellen<BR>enige tijd geleden was er sprake van;<BR>over de 9500<BR>hoe is het daar mee eigenlijk afgelopen<BR>over het ontcijferen van alle systeems<BR>daar heb ik het over.<BR>iets dat ook uit belgie kwam over waaien.<P>Ik hoop dat ik hier mee geen mensen heb<BR>schaad..ik bedoel ik vondt het even niet aan de orde dat het op zo'n manier hier <BR>gaat. Dus vandaar even dit.<BR>En anders waarom is de internet er voor<BR>om info uit te wisselen ja toch<BR>en dit board is er speciaal op ge maakt<BR>om elkaar te helpen.<BR>en niet om in de zeik genomen te worden <BR>ja toch.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Maderbaks,<BR>Ook ik sluit mij hierbij aan, Filo.fx is enkel aan het proberen om andere voor het karretje te spannen en reageert enkel met onzin.<BR>Ik heb nog nooit oplossingen gezien van hem en mocht er iets uitkomen wat erop lijkt dan is het over Seca terwijl we het hadden over Ir of omgekeerd, wat later volgt(Door Filo.fx)....oeps.... ik moet nodig gaan slapen, vervolgens verschijnt hij effe later weer op dit board met de volgende onzin.<BR>Reageren op een Email........ nog nooit meegemaakt ! en/of iets ontvangen.<BR>Ohja, bij wie werken alle TPS-en middels Seca via een Aston......juist ja bij Filo.fx maar iets zinnigs hierover vertellen,...ho maar.<BR>Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ja je moet toch wat!!! om binnen een korte (1 maand) tijd bijna 200 postings op dit board te krijgen.<BR>(gemiddeld is dat 6 a 7 postings per dag !!)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor MADERBAKS:<BR>Over die 9500 heb ik iemand gesproken waarvan<BR>ik weet datie goed op de hoogte is.<BR>Hij had er ook van gehoord maar nog niet gezien laat staan in bezit. Wel een 9500 met irdeto maar die had ik al eerder gezien bij hem en die draait nog steeds perfect. Of die uit Belgie kwam ?? (vergeten te vragen).<P>Reactie op dat andere, je weet dat er altijd mensen zijn die wat harder blazen dan'n ander<BR>het mooie daarvan is dat ze dan ook harder vallen.<BR>GAROETUH SPJ<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi all,<P>Advivdv of whatever .. ik denk dat er hier veel van jullie zelfs files van me gebruiken, maar ik ben niet knettergek om dan ook nog eens FILOFXSECA.ZIP te gaan uitbrengen. En persoontjes zoals jij daar hebben wij (hackers & sathackers) een naam voor, namelijk "leechers/lamers" .. Alles moet maar in één richting gaan. Quotes : "Waarom zetten jullie dit of dat niet op het board zodat wij ook kunnen meekijken ?" <P>Ik heb in een andere forum (go read Conax/Viaccess) forum hier al een uitgebreide uitleg over gegeven en ga dat niet nog eens doen. En ja, als het mij mij en bij nog vele anderen wel werkt, dan kunnen jullie dat toch ook ?? Heb je een browser op je pc, GEBRUIK HEM DAN !<P>Maar ja, is gemakelijker om gal te spugen, dan er zelf iets aan te doen, héé Advivdv ?!<P>'Nuff Said!<P>Cheers<BR>Fx<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lul toch niet zo uit je nek man, je hebt nog nooit een code uitgebracht buiten alleen de KWATS praat die je op dit board verkoopt. terwijl WIJ elke avond zitten te loggen en codes zitten te bakken geef jij alleen maar commentaar op de codes die WIJ maken en NIET jij terwijl je inmiddels stiekem met ONZE codes zit te kijken. En dan durf JIJ ons lamers te noemen BAH BAH en nog eens BAH.<p>[This message has been edited by SatTurk (edited 15 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga toch slapen man (Filo.fx) met jouw slap geouwehoer over werkelijk niets maar ook niets zijn we kotszat.<BR>Van jouw werkelijk 6 postings per dag is er geen enkele bruikbaar en/of files "zichtbaar"<BR>voor de hobby, zelfs in je laatste posting heb je een onduidelijke verwijzing.<BR>Overal weet je wel iets te vertellen en zelfs mee te slijmen over newbies en/of ze in een apart "hokje" te zetten, maar jammer genoeg je verteld nooit iets bruikbaars!<BR>Wij schelden niet maar concluderen enkel,kijk toch eens naar gelijk gestemde reactie van andere mede-board gebruikers gedurende de afgelopen (1) maand waarin jij actief bent met je gelul. <P>Ps: Geef nu eens het voorbeeld om niet op mijn reactie te reageren maar enkel wanneer jouw kennis mischien een ander kan helpen op dit board of wanneer je zelf misschien vragen over de hobby hebt.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zouden beter eens allemaal samen werken in plaats van elkaar te vervloeken .<BR>Het is tenslotte toch een hobby of niet soms?.<BR>Als wij nu eens proberen om een beetje te samen informatie uit te wisselen en niet tegen elkaar stoer ginen doe van ik ben de beste en jij hebt nog nooit ..... dan zou het hier al stukken beter worden .<BR>Ik weet vroeger ging ik ook al eens fout in mijn postings maar nu probeer ik toch een beetje aan de hobby te denken ook .<BR>En als iedereen die dit leest daar ook eens aan dacht zouden wij hier nog een toffe samenwerking kunnen doen.<BR>Denk hier maar eens over na.<BR>Groeten smile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pipo,<P>Dit ben ik absoluut met je eens, je kent me als ik iets vind deel ik dit graag met anderen ook krijg ik graag iets terug dus SAMEN kom je zeer zeker verder, alleen ze moeten niet slap gaan zitten lullen op zo'n board met KAARTEN VULLEN want zo werkt het niet dat weet jij en dat weet ik.<P>Maar goed sluit deze toppic maar, anders blijven we waarschijnlijk bezig en ik zoek liever naar werkende codes dan te gaan zitten bekvechten op dit prachtig board.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...