Ga naar inhoud


Nieuws of kletspraat?


harry

Aanbevolen berichten

precies. laten we eens lekker ouderwets gaan loggen. er worden inderdaad vreemde dingen naar de kaart gestuurd. ik kan hier geen ham of kaas van maken. dit is nieuw !<BR>volgens sommigen encrypted ecm, emm commando's volgens een (hackers) niet bekend nieuw algo. we zullen zien. het kan natuurlijk ook zo zijn dat het voor de 1.2/1.4/1.6 kaarten niet van toepassing is, maar alleen voor de nieuwere generaties. persoonlijk denk ik dit ook. ik denk dat van de oudere generaties kaarten alles nu toch wel ongeveer bekend is,,, of zit er ergens nog een verborgen niet ontdekt hoekje ?<BR>hmmm, worden weer lange avonden dus.<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik sluit me bij iedereen aan die wat te ouwehoeren heeft over filo fx <BR>ik volg al heel lang de diverse board<BR>hij heeft het altijd werkend en beter <BR>altijd iedereen afkraken als hij iets wil verkopen of het niet snapt <BR>hij wil gewoon verwaring brengen<BR>als hij viac aan de praat heeft snap hij niet waarom wij het niet aan de praat hebben want het is zo makelijk volgens hem<BR>waarom ga je niet bij canal + werken seca 3 <BR>uitvinden want als jij het ontwerpt zal het wel niet te kraken zijn<BR>laat je lekker door manneke pis over je bek zeiken<BR>Zo dat wou ik ff kwijt<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we nu vooral proberen de krachten te bundelen in plaats van de tijd te spenderen aan andere zaken, Er staat duidelijk iets op stapel voor beide coderingssystemen. <P>Alleen de reactie van filo fx heeft bij mij toch wel de nieuwsgierigheid opgewekt aan welke files hij zijn medewerking heeft verleent...filo help me eens uit deze nieuwsgierigheid???<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n gevoel dat Filo.fx door het "mandje" gaat vallen, zelfs de board-administrator is nieuwsgierig naar de files waarover Filo.fx loopt te pochen.<P>Filo.fx wij met z'n allen uit deze topic zeer benieuwd. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle duidelijkheid het is zeker niet zo dat ik filo.fx niet geloof of zo. Ben nog nooit iets tegengekomen waarvan ik gehoord heb dat iemand die zich filo.fx noemt heeft meegewerkt. Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat filo.fx onder een andere naam files uitbrengt. Het enige wat ik ooit ben tegengekomen op een site is een dvballhack file die filofx werkend zou hebben gezien op een Nokia 9602. In begeleidende text van filo.fx stond dit en dat het nog zeer premiture soft was, Ik weet in ieder geval van een persoon dat hij met de configuraties zijn 9600 om zeep heeft geholpen maar dat kan ook net zo goed een fout van dit persoon zijn geweest...<P>Maar nogmaals wie weet is filo.fx daadwerkelijk een schuilnaam voor een persoon waaraan wij veel te denken hebben of kunnen hebben in de directe toekomst.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop op een schuilnaam, ik hoef het niet te weten.<BR>Als zijn nare kanten maar ophouden zoals vele met mij al hebben opgemerkt en juist het opbouwende zoals jij ook al hebt vertaald Satwatcher hier op dit board met ons deelt.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Als zijn nare kanten maar ophouden zoals vele met mij al hebben opgemerkt " .. lol dan moet je mij dat maar ééns laten zien dat "nare" van je, ik denk dat jij goed uit je nek kan lullen en dat is het dan ook geweest. Als IK mijn email nakijk dan heeft daar nog niemand geklaagd, in tegendeel, zijn allemaal geholpen, en .. vraag me eigenlijk af wat ik nou tegen jou loop te zeiken. Je bent dat gewoon niet waard. Ik zit al over de 20 jaar in de computer en ook sat branche, ukkie, en ik kijk al satelliet toen jij nog een luier aan had. En dat geslijm van iedereen is ook al zo'n kinderachtig gedoe..... En ja hoor, ik kijk sinds een klein half uurtje vi*ccess, en denk je nou echt dat al dat harde werk aan jou besteed is ??? Denk het niet. Gewoon weer een ander lamertje dat het niet kan hebben van "jij wel en ikke niet" . GET A LIFE dude .. en grow up.<P><BR>Bij deze verlaat ik het board, zal hier af en toe nog eens komen lezen, maar na dit zit ik gewoon liever op andere boards, en daar smeken ze me ook al voor "fix this, fix that" en ja hoor, ik heb dat een hele tijd gedaan, keys updaten, fixen, au, etc, ik hang het gewoon niet aan de grote klok onder deze naam en gewoon uberhaupt niet. En deze naam is men ouwe hackers nick van 20 jaar terug! Toen wij CBI accounts aan het hacken waren, zat jij nog pap te eten.<P>Ik had hier trouwens een week of 2 geleden al gezegd dat ik die keys wel in een working hex zou steken voor vi*access en dat hier zou posten, en dan had ik dat ook heus niet onder deze naam gedaan, en dan had jij weer lekker kunnen genieten van het feit dat die FiloFx eigenlijk toch niets doet. Denk je nou echt dat ik daar wakker van lig ? Heb wel wat anders te doen.<P><BR>Swoit .. bij deze wens ik iedereen veel kijkplezier en hobbypret, aan de admins van dit board, great board! (no suckin'up here, just plain fact)<P>Hasta La Pasta<BR>FiloFx<P>PS: Moest Uli zijn emails nou eens online zetten dan zouden jullie zien dat het altijd<BR>leuker is om gal te spugen over iemand, dan anderzijds wat constructieve raad of kritiek te geven.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Als zijn nare kanten maar ophouden zoals vele met mij al hebben opgemerkt " .. lol dan moet je mij dat maar ééns laten zien dat "nare" van je, ik denk dat jij goed uit je nek kan lullen en dat is het dan ook geweest. Als IK mijn email nakijk dan heeft daar nog niemand geklaagd, in tegendeel, zijn allemaal geholpen, en .. vraag me eigenlijk af wat ik nou tegen jou loop te zeiken. Je bent dat gewoon niet waard. Ik zit al over de 20 jaar in de computer en ook sat branche, ukkie, en ik kijk al satelliet toen jij nog een luier aan had. En dat geslijm van iedereen is ook al zo'n kinderachtig gedoe..... En ja hoor, ik kijk sinds een klein half uurtje vi*ccess, en denk je nou echt dat al dat harde werk aan jou besteed is ??? Denk het niet. Gewoon weer een ander lamertje dat het niet kan hebben van "jij wel en ikke niet" . GET A LIFE dude .. en grow up.<P><BR>Bij deze verlaat ik het board, zal hier af en toe nog eens komen lezen, maar na dit zit ik gewoon liever op andere boards, en daar smeken ze me ook al voor "fix this, fix that" en ja hoor, ik heb dat een hele tijd gedaan, keys updaten, fixen, au, etc, ik hang het gewoon niet aan de grote klok onder deze naam en gewoon uberhaupt niet. En deze naam is men ouwe hackers nick van 20 jaar terug! Toen wij CBI accounts aan het hacken waren, zat jij nog pap te eten.<P>Ik had hier trouwens een week of 2 geleden al gezegd dat ik die keys wel in een working hex zou steken voor vi*access en dat hier zou posten, en dan had ik dat ook heus niet onder deze naam gedaan, en dan had jij weer lekker kunnen genieten van het feit dat die FiloFx eigenlijk toch niets doet. Denk je nou echt dat ik daar wakker van lig ? Heb wel wat anders te doen.<P><BR>Swoit .. bij deze wens ik iedereen veel kijkplezier en hobbypret, aan de admins van dit board, great board! (no suckin'up here, just plain fact)<P>Hasta La Pasta<BR>FiloFx<P>PS: Moest Uli zijn emails nou eens online zetten dan zouden jullie zien dat het altijd<BR>leuker is om gal te spugen over iemand, dan anderzijds wat constructieve raad of kritiek te geven.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals alle users wel weten hadden we hier op Sat4All een tijd geleden serieuze problemen met een van de **********.<P>Wat ik van FiloFx graag wil weten of hij die bewuste SatHopper is.<BR>Ik ben zeer vergevingsgezind, maar ik wil wel de waarheid!<BR>IP's en andere zaken heb ik inmiddels vergeleken! Nu alleen nog een eerlijk antwoord.<BR>Niet via het board maar via mail a.u.b.<BR>Over alles valt te praten.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nessun non sono il Sathopper. Sono molto dissapointed in tutta l' emissione della gente su me quando sono quello usando i miei archivi per guardare le loro scanalature del favorito! <P>Arrivederci <BR>FiloFx<P>Translation : No I am not sathopper<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

yo FX? smile.gif Vedo il punto. Dimenticare questo e lasciarlo è. Sono per sicuro usando i vostri archivi del hex ma mai non se li do occupano. Non dimenticarsi di trasmettermi lo scomparto aggiornato smile.gif<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...