Ga naar inhoud


Nieuws of kletspraat?


harry

Aanbevolen berichten

Volgens mij is deze discussie snel op te lossen door gebruikte maken van de soft van dit board.<BR>Je gebruikt de optie search boven aan het board,bij search forum selecteer je search all open forums, any date en de search by user name and je weet of het waar is of niet wat men schrijft. Dan weet iedereen toch zeker wat er gaande is.......<P>suc6<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat had ik dus inmiddels al gedaan en vandaar ook mijn vraag.<BR>Sathopper-s weg en Filo Fx komt out of the blue.<BR>Vandaar dat ik het een beetje vreemd vindt.<P>Ik stoor me echter eerlijk gezegd ook af en toe aan de opmerkingen van Filo en aan het gebrek aan fundament.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste vind ik het persoonlijk niet passend om in een NL forum waar een discussie gaande is in de Nederlandse taal om dan in het Italiaans te antwoorden. En zeker niet dan twee bekende van je waar wij nog nooit iets van gehoord hebben of een tijd lang niets van gehoord hebben laten antwoorden op je Italiaans gebrabbel...maar dat vind ik dus persoonlijk en een ieder staat vrij om te doen wat hij of zij wilt en gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde op deze wereld.<P>Iets waar ik nu wel op en eens aan moet denken als ik de bijdragen van filo eens allemaal doorleest op dit board is dat hij in een opmerking van Sat4All over printplaatjes zegt dat hij niet commercieel bezig is en in deze topic bijv zegt dat hij al jaren in de computer en sat branche zit. Branche is naar mijn weten een zaak onderhouden dan wel runnen en als het om hacken of zo gaat had je toch het woord hobby gebruikt. Kan natuurlijk een van de goede voorbeelden zijn van de verwarringen die af en toe ontstaan bij Nederlands en Belgische taalgebruik maar het viel me zo op.<P>en even voor de mensen die willen weten wat filo schreef....omdat wij bij sat4all uitgaan van het principe geen geheimen op het board......<P><BR>Filo.Fx<P>Member Elite <BR>Posts: 199<BR>From:<BR>Registered: Jul 2000 <BR> posted 16 August 2000 01:09 Staff Use Only: <BR> <P>--------------------------------------------------------------------------------<BR>No are not the Sathopper. They are a lot dissapointed in all the emission of people on me when they are that one using mine arches to you in order to watch their rabbets of the favorite! <BR>Good bye <BR>FiloFx<P>Translation: Not the am not sathopper<P><BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR> <BR>SecaMaster<BR>Newbie<BR> <P>Posts: 1<BR>From:Italy<BR>Registered: Aug 2000 <BR> posted 16 August 2000 01:18 Staff Use Only: <BR> <P>--------------------------------------------------------------------------------<BR>yo FX? I see the point. To forget this and to leave it are. They are for sure using yours arches you of the hex but never if I give them they do not occupy. Not to forget itself to transmit the modernized bucket to me <BR> <P><BR>Satwatcher<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Filo.Fx, een ding wil ik nog aan je kwijt, met name je kreet : <P><B>Ik zit al over de 20 jaar in de computer en ook sat branche, ukkie[/b]<P>Nu heb je pech wat ook deze betreft, toen ik met PC's begon te werken zat jij nog in je luier te poepen. Ga maar eens na van wie de EERSTE !! autoupdate d2mac files kwamen nu zo'n 8 a 9 jaar geleden. Dan weet je ineens tegen wie je het hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

opscheppers!!!!!!!!!!!!!!!!!<P>Ik heb een eigen site met iedere dag mega-veel bezoekers, dus lekker puh... smile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif<P>Kom jongens we gaan de boel sluiten hier!<P>Kletspraat is er al genoeg op de andere boards!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even terugkomend op je dubbel gepost bericht en je lange verhaal van gisteren.<BR>Ik hoef toch niet het "nare" te verklaren ???<BR>Alle mede-board gebruikers kennen jouw "nare" antwoorden al. <P>Voor wat betreft de E-mail waarop nimmer is gereageerd, die zit nog steeds in m'n "verzendbakje" als verzonden vanaf de periode toen ik je nog serieus nam (185 postings terug, half juli).<P>Voor de rest kan ik concluderen dat je zelf nogal zielig bent, niet kunt lezen en dus totaal anders (verkeerd & dom) reageert op enkele conclusies van mij en andere, hetgeen te zien is en ook vermeld in andere postings. <P>Tot slot is het een compliment dat je mij ook al verslijt voor een broekie van 20 jaar, zonder enige ervaring etc. Wij hebben hier met enkele collega's "over het buro liggen brullen van de lol"<BR>Alweer zo'n figuur welke niet het verschil kent tussen kennis, hobby, vakmanschap en sociale vaardigheden maar vooral de tijden dat je hieraan kun maar vooral wilt besteden.<BR>Zo sprak ik gisteren de directeur van een groot maar vooral bekend computermerken en oud student van het Rens & Rens instituut, hij vertelde mij dat hij met al z'n kennis toch nog nooit zijn radio, TV, buizenversterker zelf heeft gerepareerd of zelfs maar heeft opengemaakt, maar altijd brengt naar de reparateur terwijl hij toch zelf alle basics beheerst.<P>Dus Filo.fx, gooi die oogkleppen eens af en denk eens rationeler maar vooral help ons met onze hobby-vragen waar jij, volgens jouw zeggen het meeste kaas van hebt gegeten en vertel ons wat er gaande is met al die proeven en waar dit toe kan leiden maar vooral hoe we hierop weer kunnen inspelen??<BR> <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...