Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Maar niet erg gebruikersvriendelijk. Je hebt er namelijk vooral de personen mee die er niets aan kunnen doen dat ze een kloon hebben. De mensen met verstand van zaken hebben Gemini ook na 10sec weer werkend, dus die pak je er niet mee.

Ik blijf het een bedenkelijke aktie vinden. Het is niet aan een imagebouwer om het marktaandeel van een leverancier hoog te houden. En als het dan om "de goede naam" gaat, blokkeer dan ook de mogelijkheid om de images te draaien op cubecafe's en andere niet-dreambox hardware. Dan ben je in ieder geval zuiver bezig.

p.s. opmerking op persoonlijke titel. wink

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Je bent pas echt een looser als je niet in aktie komt nadat je hebt ontdekt dat de dealer/dozenschuiver je een nep apparaat heeft verkocht voor de prijs van een echte dreambox.

De handeling van Gemini is hiermee gerechtvaardigd en zou door elke image (ver)bouwer gevolgd moeten worden. DreamMultiMedia zou dit eigenlijk zelf moeten doen, maar wie heeft er een origineel DMM image in zijn 500?????????????????????????????????

Als je bewust kiest voor een nep dreambox is er altijd nog de truuk als hierboven in dit topic is aangegeven.

Of durft niemand zijn bakkes open te trekken als hij/zij constateert dat hij VET genaaid is door de verkoper.

Geplaatst:

In mijn optiek is het enige verschil tussen een "echte" china kloon en de cubecafe's van deze wereld dat de chinezen rechten hebben geschonden, terwijl de anderen slim aan reverse engineering gedaan hebben om een box te leveren die "compatible" is.

En nu vind jij dat de hobbyisten op deze wereld die lekker gratis en geheel vrijwillig met een stukje GPL code aan het stoeien zijn dat toevallig wil functioneren op een dreambox zich masaal op moeten werpen als bewaker van het recht van een commerciele leverancier?

Sorry, maar dat zie ik toch even anders...

De klonen kunnen ook prima functioneren met de standaard Dream firmware, dus waarom de hobbyisten daar op aanspreken? Als kloning voor Dream een probleem is, dan kunnen zij daar toch wat aan doen? Mogelijkheden te over. Het is ook niet voor niets dat de nieuwe modellen van een chip zijn voorzien.

p.s. wederom op persoonlijke titel. wink

Geplaatst:

tjeemig, wat naar.

maar je kunt dus ook een off topic starten ipv je GAL uitstorten over een mooi nieuw image.

tis goed bedoeld, trek het niet langer door de plee dan noodzakelijk.

cheers

Music

John Miles

Geplaatst:

Klopt zeker wat je zegt!

Maar ik spreek over het feit dat een optisch gelijke (look-a-Like) geclone-de Dreambox wordt verkocht aan onwetende hobbyisten als een nieuwe ECHTE Dreambox (incl. de originele DM500 prijs).

Dit is wat mij pissed maakt. Daarom mijn sympathie voor deze aktie van het Gemini team.

Lijkt mij einde discussie............

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen