Ga naar inhoud


[all] CCcam 2.0.8.


Gast Lottemans272

Aanbevolen berichten


  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik gebruik helemaal geen constant.cw, deze blokte mijn Sexview kaart. En aanpassen had ik geen zin in, zie toch géén toegevoegde waarde aan de constant.cw

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels op meerdere forums gelezen dat de combinatie x86 linux server + phoenix reader + NDS kaarten niet werkt, het opvragen van een ECM duurt meer dan 2 seconden.

Hopelijk wordt dat nog eens opgelost, dan is CCcam een waardige vervanger van newcs. De hardware combinatie is het probleem niet; newcs werkt hier zonder problemen mee.

Ik heb geen USB poorten dus de smargo is geen optie.

 

Posixx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een NDS kaart is te snel voor een serieele reader, niet dat het niet moet kunnen maar ook newcs heeft hier moeite mee. De Smargo USB reader is gewoon véél sneller, en dus beter voor een NDS kaart.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Een NDS kaart is te snel voor een serieele reader, niet dat het niet moet kunnen maar ook newcs heeft hier moeite mee. De Smargo USB reader is gewoon véél sneller, en dus beter voor een NDS kaart.


Dit lukt bij mij prima. Alleen de combinatie met Ubuntu gaf freezes. Ik gebruik nu CentOS.

Als je veel leest hoef je minder te vragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt niet aan de snelheid; het aanroepen van de kaart gebeurd met 3.57 MHz, zowel bij phoenix als smargo. De seriele snelheid is snel genoeg voor dat beetje data wat naar CCcam gestuurd moet worden. Er zit iets fout in het communiceren met de NDS kaart. Bij newcs licht het LEDjs kortstondig op, bij CCcam blijft het de 2 seconden knipperen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik ubuntu en heb geen freezes met smargo,

waar kan het dan aan liggen,

te weinig ramgeheugen in samenwerking met ubuntu miss wink

of de prosessor die te traag is voor die ubuntu waneer je het gebruikte,

meest voorkomende zal de ramgeheugen zijn veronderstel ik.

 

Origineel bericht van: top-seve
Origineel bericht van: Henksat
Een NDS kaart is te snel voor een serieele reader, niet dat het niet moet kunnen maar ook newcs heeft hier moeite mee. De Smargo USB reader is gewoon véél sneller, en dus beter voor een NDS kaart.

 

Dit lukt bij mij prima. Alleen de combinatie met Ubuntu gaf freezes. Ik gebruik nu CentOS.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Digitaal kijker: de hardware was precies identiek. Dat Ubuntu met gelijke hardware anders omgaat? De kernel is toch ook hetzelfde? Ik heb destijds op dit forum de tip gekregen om CentOS te gebruiken en met succes.

 

Ik had trouwens met de combi Ubuntu/NewCS ook geen freezes. Het klopt dus wel dat CCccam trager werkt.

Als je veel leest hoef je minder te vragen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik werk met een amd athlon 64X2 4000+ prosessor met 2GB ramgeheugen en ubuntu 6.06.1 drsktop versie met Cccam 2.0.8 x86 file.

en ik vindt dat die zelf heel erg snel werkt,sneller dan andere versies.

miss ligt dit aan de pc die zo heel erg snel is.

maar dit is even offtopic denk ik.

al kan elke info toch helpen denk ik om het snelheidsprobleem te vinden.

 

Origineel bericht van: top-seve
@Digitaal kijker: de hardware was precies identiek. Dat Ubuntu met gelijke hardware anders omgaat? De kernel is toch ook hetzelfde? Ik heb destijds op dit forum de tip gekregen om CentOS te gebruiken en met succes.

 

Ik had trouwens met de combi Ubuntu/NewCS ook geen freezes. Het klopt dus wel dat CCccam trager werkt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel niet helemaal correct, plaats ik dit bericht toch hier.

Ik heb nog een oude Multipro lezer:

 

multipro.gif

 

Is deze nog te gebruiken in combinatie met CCcam en zo ja, wat voor kaartjes kan ik er dan in gebruiken?

In CCcam moet nog aangeven wat voor type lezer het is: phoenix, mouse, uniprog, sc8in1 of smartreader+. Iemand enig idee welk type het zou zijn?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...