bigtwin Posted March 9, 2008 Posted March 9, 2008 Ik heb windows XP, en ben op zoek naar een gratis programma (of een versie met een paar dagen trial die wel volledig werkt) om van 4 omgevingsfoto's één panorama foto te maken. Het is een eenmalige aktie, dus kopen vind ik niet zo interessant. Heeft iemand suggesties waarmee ik dat kan doen? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Guest ozzo Posted March 9, 2008 Posted March 9, 2008 Of je stuurt ze naar mij en ik bewerk ze ff met ulead. Dan heb jij je panorama fotootje ;-)
bigtwin Posted March 10, 2008 Author Posted March 10, 2008 Erg vriendelijk aangeboden, Ozzo. Het is inmiddels al gelukt, anders had ik graag van je dienst gebruik gemaakt. Bedankt. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Guest ozzo Posted March 11, 2008 Posted March 11, 2008 Mooi, graag gedaan als het niet gelukt was. Fluitje van een cent met de diverse foto programma's. Kwestie van "copy and paste" en als laatste een "crop" of "bijsnijden" functie erover en niemand zal het zien.
Recommended Posts