Ga naar inhoud


[7025+] Werkende Gbox voor de 7025+ gevraagd


Marcellomio

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

gbox gaat zeer lastig op een DM7025.... zeker als je twee zenders tegelijk wilt decoderen. Je moet dan twee keer gbox draaien tegelijk op de box....

 

CCcam is daarom veel handiger. Na al die moeite kun je zelfs tot 8 opnames tegelijk maken met CCcam. Met veel moeite lukt het je met gbox slechts met 2.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
gbox gaat zeer lastig op een DM7025.... zeker als je twee zenders tegelijk wilt decoderen. Je moet dan twee keer gbox draaien tegelijk op de box....

CCcam is daarom veel handiger. Na al die moeite kun je zelfs tot 8 opnames tegelijk maken met CCcam. Met veel moeite lukt het je met gbox slechts met 2.


Gbox kan ook tweemaal draaien op de 7025, MAAR:
Bij één zender zien en de ander opnemen, loopt gbox na ca 15 a 20 minuten vast. Enigma 2 loopt wel goed door na herstart gbox, loopt het weer even. Dit is een gbox-issue. ( getest met meedere gemini images )

Dus met gbox op de 7025 maak je eigenlijk van de tweede tuner geen gebruik. Netals Littlesat al aanraadt, gebruik CCcam.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met CCcam word ik mesjokke van alle beeldfreezes. Toen ik gbox ooit werkend had gekregen (vraag me niet hoe) kreeg ik dat niet. Alleen met opnemen onstonden er problemen. sleep

 

Maar het is duidelijk. Geen goede gbox voor de 7025+ dus. cry

2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+

Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is wel een goede, alleen niet een versie waarmee tegelijk gekeken en opgenomen kan worden.

CCcam is daar veel beter in dan gbox, alleen kan CCcam het niet winnen qua snelheid.

Indien je beide tuners wilt gaan gebruiken zal je twee configs moeten maken, voor iedere tuner dus eentje.

Ik vind het niet lekker lopen, hicks op het moment dat je twee dingen tegelijk wilt gaan doen en dergelijke.

 

Op zich is er geen verschil ten opzichte van andere boxen om gbox aan de praat te krijgen, je moet alleen niet vergeten de Dccamd erbij te starten, anders zal het niet lukken.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ALL,

 

 

Zit er in MGcamd geen cofig waar je de peers van gbox in kunt stoppen ??

 

ik heb wel een gbox voor de 7025+ en suite werkend maar de 7025+ is daar niet voor geschik

 

ik dacht dat gbox was voor de 56xx, 500, en de 7000

mijn 7020 en 7025+ werken wel met gbox maar de 7020 beter

 

Gr Danique

Een dag niet gezapt is niet geleeft

Dreambox 7000 Image Hydra 1.09

Dreambox 7025+ Image newinigma 2

Dreambox 7020 HD Image newinigma 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...