Ga naar inhoud


[all]Complete update originele Pet123 settings lijsten beschikbaar 21/03/08


pet123

Aanbevolen berichten

Ik heb toch maar weer een complete update gemaakt van mijn settings lijsten en deze zijn te downloaden op www.humaxdreamsettings.nl. Daar is tevens de update info te lezen.

 

Bij alle satellieten zijn zowel tv als de radio zenders geupdated.

 

Het was veel werk maar hoop dat jullie er veel kijkplezier van zullen hebben.

 

Pet123

www.humaxdreamsettings.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Super Pet;

 

Zojuist gedownload; op mijn wave niet te ontvangen sats verwijderd en weer in de dream gezet.

 

Weer mooi up to date!

 

 

 

Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je dat niet eerder kunnen doen? Dan had ik ook niet de moeite hoeven doen om een domain aan te schaffen en ook veel tijd te steken in updaten van je oude lijsten. Dacht dat je toch wel redelijk duidelijk liet weten dat je er geen zin meer in had.

 

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfi
Had je dat niet eerder kunnen doen? Dan had ik ook niet de moeite hoeven doen om een domain aan te schaffen en ook veel tijd te steken in updaten van je oude lijsten. Dacht dat je toch wel redelijk duidelijk liet weten dat je er geen zin meer in had.

Alfi


@Alfi
Na het zien van het verschijnen van nieuwe lijsten gebaseerd op mijn oude lijst begon het toch weer te jeuken om ook weer een update te maken.

Ik had de auteur van HNF split benadert en die heeft voor mij een kleine aanpassing in zijn tooltje gemaakt zodat ik de geëxporteerde Humaxsettings vanuit Clarke tech editor kan aanpassen en makkelijker kan verwerken in de Humaxeditor die ik gebruik. (De Humaxlijst zet ik later om in een Dreeamboxlijst)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pet123
@Alfi
Na het zien van het verschijnen van nieuwe lijsten gebaseerd op mijn oude lijst begon het toch weer te jeuken om ook weer een update te maken.

Ik had de auteur van HNF split benadert en die heeft voor mij een kleine aanpassing in zijn tooltje gemaakt zodat ik de geëxporteerde Humaxsettings vanuit Clarke tech editor kan aanpassen en makkelijker kan verwerken in de Humaxeditor die ik gebruik. (De Humaxlijst zet ik later om in een Dreeamboxlijst)


Ik vind het toch wat jammer, ik heb echt heel veel tijd geinvesteerd en wat geld om het goed te doen nadat je te kennen gaf geen lijsten meer te willen maken, en dan is ineens al dat werk voor niets geweest. Daar baal ik toch wel een beetje van. Maar goed, het is allereerst jouw lijst en mijn werk is daar op gebaseerd, dus wie ben ik om te mopperen wink . Ik ga me volgende week wel beraden wat en of ik nog iets met dreamsettings ga doen.

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast BRUUT-DREAM

Je kan toch gewoon verder gaan met Alfi Dreamsettings ..

 

Als jij goede lijsten maakt die goed Up to Date zijn , weet ik zeker dat veel mensen er gebruik van zullen maken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alfi heeft in deze natuurlijk wel een beetje gelijk.

 

Maar waarom gaan jullie eigenlijk niet samen werken? Je kunt dan 1x per maand een nieuwe lijst publiceren waarbij de ene maand PET123 en de andere maand ALFI de updates voor zijn rekening neemt. En desnoodsbetrek je er nog een derde persoon bij. Dat verzekerd continuering..

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...