Ga naar inhoud


[M-vision HD-200] Specificaties


dinc

Aanbevolen berichten


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Komt deze week bij mij binnen,en dan zal ik hem eens grondig testen.Volgens mijn buurman [die in een electronica zaak werkt]

is het merk M-Vision bagger.Maar die wou mij een Clarke Tech 5000

aansmeren,die toch ook maar 50 euro duurder is dan deze,en ook geen error loze reputatie heeft.Je hoort het nog wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem binnen!

HD beeld fantastisch,loopt goed met de diseqc motor.

Digitaal beeld goed,hij wordt wel behoorlijk warm,dus niet

in een kleine ruimte plaatsen,simpel gebruikers-menu.

Minpuntje was dat mijn smartcard niet werkte,even doorgegeven

en gelijk een update gekregen,software ingeladen via de usb en

ole het werkt.Wou dit even snel doorgeven maar nu ga ik weer verder

testen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik hoop voor degene die deze prut ontvanger aangeschaft hebben dat de support goed geregeld is want Ned 1 HD die je al moet kunnen zien met settop box pakket doet het dus niet , zelf gezien bij derde .

Men prijst hier dit ding de hemel in maar ervaring heeft hij niet echt met deze apparatuur .

Vind het nl erg stil rond dit zogenaamde parade paardje van M-Vision ondanks dat er animo voor is en dat er mensen zijn die hem in huis hebben maar qua testen .

Laat je horen zou ik zeggen en overtuig mij en andere dat dit kasje wel funtioneerd in het normaal gebruik.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou toch op met die onzin,dat jij nou alleen maar clarke tech en topfield koopt wil niet zeggen dat deze ontvanger prut is.[Ja mensen toevallig ken ik dit kereltje].Wat een gefrustreerd mannetje blijf jij toch .Mijn ervaringen met deze ontvanger is prima,goede service, deze week komt nog de update voor het probleem nl1 hd dat kreeg ik vandaag van de dealer te horen.En dan is het gewoon netjes opgelost!!!Jij heb op dit forum over dit onderwerp niets te zoeken acid,jou mening is niet neutraal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop die merken puur omdat daar veel meer ondersteuning voor is , je moet nog maar afwachten of men deze ontvanger intressant genoeg gaat vinden om daar alternatieve software voor te maken .

Het verleden met Overflow software voor de D-box ( Nokia) is hier een mooi voorbeeld van.

Ik vind het prima dat je hier de goede dingen neerzet maar zet dan ook de minpunten als je hem test , 2 weken stilte is voor de mensen hier zoiets van hopeloos ding .

Roep dus nogmaals op voor degene die de M-Vision hebben om hem met patch de komende tijd op de pijn bank te leggen want ITV Hd willen de mensen ook wel zien met dit kasje neem ik aan , en dan kan jij ze vertellen hoe ze het moeten instellen .

Zie voorbeeld Topfield topic en clarke tech topic itv hd .

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt al steeds meer software voor deze ontvanger.

Na de laatste officiele software update is deze decoder prima geen bugs meer,vandaar dat ik wat meer tijd nodig had om te kijken dat alles op de juiste manier zou blijven werken,en dat is het geval.Minpuntje blijft wel dat het beeld van de canal digitaal zenders maar traag weergeeft duurt zo'n 4 seconden voordat het beeld komt.Maar misschien komt daar ook nog wel een update voor.Voor de normale of versleutelde kanalen geeft ie wel snel beeld.En acid, ITV HD heb ik al,frequentie ingevoerd even zoeken en klaar!Mijn conclusie is; Na prijs/kwaliteits verhouding

is dit een leuk bakkie,geen top,ook jammer is dat het bakkie niet voldoende doorgetest was bij de fabrikant,want ja je koopt toch iets met de verstandhouding dat alles werkt.Maar ja, alles naar de waarde van het geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ThaTiCK

Dat lijken de jongens bij Mvision elke keer wel te doen.. apparatuur op de markt brengen die in de navolgende maanden door patches pas eens fatsoenlijk gaat werken... was met mijn ST-5 niet anders. Mijn tip luidt dus: wacht nog even met kopen. Grote kans dat als je hem over +/- 6 maanden koopt je een goed functionerende receiver hebt wink

Scheelt frustratie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Phente

 

Dat van alternatieve software is leuk en aardig maar als ik zo'n receiver aan zou schaffen verwacht ik wel dat mijn kaart gelijkt werkt en niet dat je eerst nog eens software er in moet doen om de kaart te laten werken ( het is geen dreambox ) dat ten eerste .

Ten 2de leuk heb je net je menu taal in het nederlands gezet , zet je je ontvanger uit en zodra je hem aanzet is de menu taal weer engels .

Zoals Russe zegt alle waar naar zijn geld alleen met alle bugs en wat ik van M-vision gezien heb de afgelopen jaren laat ik dat merk gewoon links liggen en komt het er bij mij dus niet in.

Wat me zowiezo opvalt is dat men geen netwerk aansluiting meer heeft , dus bepaalde dingen kunnen dus niet met deze receiver .

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Acid

 

Ik weet niet waar je het over hebt.

 

Ik heb gisteren bij een kennis de 200 hd geinstalleerd, zijn CDS kaart werkte direct out of the box (chippie naar boven dus), ook ned1 hd werke na een scan op 23,5 oost.

 

Taal naar nederlands gezet gereboot en alles blijft gewoon staan zoals ik het ingesteld had.

 

Zoek alleen nog de bijbehorende software zoals flash proggies en settings editor

 

@Penthe heb je een tip?

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sinds gisteren heb ik deze ontvanger ook. Ik heb firmware gevonden op gxmax punt com, daar staat Speedy HD-200 F-113. Ik heb er zelf (nog) F-112 op staan. Weet iemand of je de kanalenlijst van een Clarke-tech HD5000 kan uitwisselen met de M-Vision HD200?? Het bestandje eidigt op .CDNF. Ik vind deze ontvanger een beter SD beeld geven dan de CT5000HD. Wordt wel behoorlijk warm. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...