Ga naar inhoud


webwinkel


wimke

Aanbevolen berichten

ik heb nog geen evaring met bestellen via een webwinkel ,maar ik heb er een op het oog en bij deze een bestelling gedaan

Nu krijg ik een email terug met een bedankje voor de bestelling en of ik het bedrag van de spullen en 7,95 verzendkosten wil overmaken op hun rekening nr.

Na ontvangst van mijn +/- 100 euro zouden ze het opsturen.

Het is een webwinkel die nog online met hun site uit Almere.[zonder een naam tenoemen ]

 

Wie heeft hier evaringen mee of moet ik er maar van afzien.

 

gr. wimke

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het een computer winkel is zoek dan eens op http://www.google.nl/search?hl=nl&q=shop+survey&meta=

 

eerste hit smile

 

En kijk of de winkel er al tussen staat, mensen laten daar hun feedback over de betreffende winkel/winkels achter.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat op (#*$#()# met een verwijzing naar zijn site,

daar staat wat hij aanbied en dat zijn webwinkel nog niet online is ,ik heb hem een email gestuurd hoe ik bij hem kan bestellen en hij schrijft, stuur maar een email en daar op komt het bedankje met het bedrag van de kosten eerst over temaken waarnaar hij het opstuurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy

Wat dat betreft koop ik nooit iets bij webwinkels waar ik mijn twijfels over heb.Meestal laat ik het onder rembours opsturen en als ik wel vertrouwen heb betaal ik vooruit tot aan een bepaalde hoogte.Zelf ophalen en cash betalen als de toko niet al te ver weg is ook nog een optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...