Ga naar inhoud


AfvallersXXL


Outta space

Aanbevolen berichten

Morgenavond (2 april) is er weer een aflevering van de Afvallers XXL op tv.

Nou lekker boeiend zul je denken. Maar dat is het zeker. cool

 

Waarom omdat ik er met mijn schoonfamilie aan mee heb gedaan en dit dus morgenavond wordt uitgezonden.

 

Wij zijn dus voor dit programma op 1 november begonnen met afvallen. Hiervoor waren we ook al enigzins bezig en was ik op dat moment al zo'n 10 kilo kwijt(was 15 tot de vakantie kwam :D)

 

Waarom hebben wij uberhaupt aan dit programma mee gedaan?

Wel mijn vriendin was zo lollig om ons op te geven en uiteindelijk zijn wij dus wel geselecteerd.

Dus daar zit je dan met je dikke lijf in het programma om kilo's kwijt te raken.

 

De afgelopen maanden hebben wij dus een dieet gevolgd en zijn we (weer) flink gaan sporten.

 

Al met al zijn wij redelijk tevreden met ons resultaat, maar als je gaat kijken zal je zien dat wij niet alles mee hadden.

 

Wij hebben ons persoonlijk tenminste een betere levensstijl aangeleerd en zullen er nu aan moeten blijven werken om vooral niet terug te vallen in oude gewoontes. Zo zal ik zelf dus nog steeds de verleiding moeten blijven weerstaan om regelmatig onderweg te stoppen en te gaan snaaien.

 

Maar, nu spreek ik voor mezelf, voel me al een stuk beter nu er flink wat kilo's af zijn en dat motiveerd me om door te blijven gaan.

 

Kortom we hebben bijzondere maanden achter de rug en onlangs een geweldige opnamedag gehad.

 

Ik nodig je dan ook uit om 2 april dus de aflevering van de afvallers xxl te bekijken op sbs6(ja niet de favo zender voor iedereen) om 20.30u wij zijn de eerste familie, de familie Sulmann (mijn schoonfamilie)

 

gr. Sebas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga wel even kijken hoe je er uit ziet....ben kritisch.. :D :D

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sebas, Ik heb even op je site gekeken, je hebt inderdaad een paar behoorlijke handvaten, trouwens een horizontaal streepjes polo maakt je ook niet slanker laugh. Ik heb het programma nooit gezien, maar voor jou maak ik een uitzondering. Toch moedig dat je aan zoiets mee doet.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal is het voor mij woensdag avond filmavond, maar deze keer maak ik een uitzondering! Ben benieuwd!

Hebben jullie trouwens zelf al iets gezien van de opnames?

Of zien jullie de beelden ook pas voor het eerst?

Groeten,

 

Hendrik

 

Dreambox 7025+

Dreambox 800HD PVR

80cm op DiSEqC H-H motor

70cm op 19,2 en 23,5 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even op wat reacties terug te komen.

 

Inderdaad die horizontale streepjes is niet het beste, maar soms heb je gewoon een bui van wtf.

 

We hebben de opname zelf nog niet gezien en zien het vanavond dan ook voor het eerst terug.

 

Ik las ook dat er iemand 15 min. wou kijken, kijk dan direct aan het begin, we zijn de eerste familie die langs komen.

 

Ik kan je echt zeggen het is een hele ervaring die het al met al was, een ervaring waarvan ik blij was dat ik hem heb meegemaakt.

Mijn "probleem" heb ik hierdoor wat makkelijker kunnen aanpakken. (tja je staat ligt onder druk whistle)

 

Ik hoor graag na de uitzending wat je er van vond.

En ja ik kan tegen kritiek cool

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zo genereert sbs6 zijn afhankelijkheden

 

je prijst (als commerciele zender) ziekmakende levensmiddelen aan

en

je hebt dan gelijk stof genoeg om de ziekgeworden kijkers een remedie te verkopen (slijten)

 

jaaaaaaaaa

hoor ik die ene slimmerik denken, wellicht kan ik beter voorkomen dan genezen.

 

neeeeeeeen

zou ik durven stellen, de commerciele zenders zullen je geen opvoedkundig en juiste informatie verstrekken.

 

wtf;

when you eat rubbisch you get fat

when you eat the necessairy (amount and stuff) you will survive

 

maw

je hebt minder nodig om gezond te blijven dan om ziek te worden.

 

chiao

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Outta Space,

 

Toch gefeliciteerd, met een "dubbel" resultaat.....

20,5 kilo lichter geworden en ook nog het vaderschap in het verschiet !!!

Onnodig te zeggen blijf doorgaan, je bent een stuk opgeknapt !!

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...