Ga naar inhoud


Prijsverhoging Settopbox


di-on-air

Aanbevolen berichten

Deze nieuwsbrief kreeg ik vandaag van Canal Digitaal:

 

 

SET TOP BOX-PAKKET

 

CanalDigitaal blijft voortdurend investeren in de verbetering van haar dienstverlening... en dat loont! Recent onderzoek van de Consumentenbond heeft uitgewezen dat CanalDigitaal-abonnees tot de meest tevreden kijkers naar digitale televisie in Nederland behoren.

 

Met ingang van 1 mei 2008 wijzigt het tarief voor het Set Top Box-pakket naar € 59,95 per jaar. Deze tariefverhoging gaat pas in wanneer uw huidige abonnementsperiode wordt verlengd.

 

Hiermee is het Set Top Box-pakket nog altijd de voordeligste manier om te genieten van de populairste Nederlandse commerciële en publieke omroepen. En sinds enige tijd kunt u met het Set Top Box-pakket ook kijken naar het Etalagekanaal op ASTRA 23,5. Op dit kanaal maakt u iedere maand kennis met een nieuwe zender. In april 2008 is AT5 de hele maand te zien op het Etalagekanaal.

 

 

Sinds 2004 ben ik lid van Canal Digitaal toen was de prijs 19,95/jaar.

Nu 4 jaar later dus 40 EURO DUURDER

Wat een stelletje pisvlekken zijn het bij Canal Digitaal.

Gooi het Etallagekanaal eruit en laat de prijs op 49,95/jaar.

 

Ik heb basispakket d.w.z. dat per 1 augustus of september het basispakket word verhoogd naar 9.95/maand.

 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Och, tv kijken wordt overal duurder, das helaas niet alleen bij CDS zo, en trouwens de lonen zijn ook gestegen (al zal het nooit genoeg zijn).

 

En nee, k'heb geen CDS abonnement meer, maar dat komt door mijn ervaring met hun "goeie" klantenservice.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt er wel zo laconiek over doen, maar ik vind het ronduit schandalig. Enorme stijgingen elk jaar.

Het duurt niet lang meer en dan is er geen settopbox pakket meer. Dan betaal je gewoon het normale tarief, daar is waar CanalDigitaal iedereen minimaal wil hebben!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999

Langzamerhand kan iedereen toch wel tot de conclusie komen dat het Settopbox pakket een aflopende zaak is?

Elk jaar een flinke verhoging, tot dat de prijs gelijk is aan het basispakket en ze zijn eindelijk van dat verliesgevende pakket af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
@thomas999

Laat dit nu precies de bedoeling zijn van CDS... zoals ze ruim 5 jaar geleden al hadden aangegeven...


De bedoeling is wel duidelijk van CDS, alleen hebben ze dit tot nu toe nooit aangegeven zoals je hier beweerd.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Wat een gezever toch over dat ene tientje per jaar frown
Maar voor een dikke plasma of andere auto is wel geld crazy

Erg vermakelijk om te lezen..... smile



Je hebt groot gelijk,het moet ergens vandaan komen he. cool

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...