Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 zoals ik ook in verband met het 113/121MHz QAM256 thema tegenkwam hier een pdf van dergelijke compression connectors zal mijn bovendaksinstallatie toch wel ten goede komen. cheers Music John Miles
John van Dreumel Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Origineel bericht van: Henksat Ik heb afgelopen week een soortgelijk raar schakelprobleem meegemaakt bij een kennis. Het afknippen van 10 cm coax aan alle kanten, én het opnieuw aanzetten van goede F-Connectors lostte alle problemen op. Ondanks dat een andere Dreambox géén problemen op bewuste installatie gaf. Daarom ben ik van mening dat veel problemen hierin gezocht kunnen worden. Helaas bleek het probleem opnieuw te zijn opgetreden bij de desbetreffende persoon ondanks jouw vrijwillige en zeer gewaardeerde ondersteuning. Dat hoorde ik van zijn broer. Overigens voor wat betreft de waterdichte knijpconnectors ga ik helemaal met je mee. Niet goedkoop maar zorgt wel voor een duurzame en waterdichte connectie. "John" Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Henksat Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Origineel bericht van: John van Dreumel Helaas bleek het probleem opnieuw te zijn opgetreden bij de desbetreffende persoon ondanks jouw vrijwillige en zeer gewaardeerde ondersteuning. Dat hoorde ik van zijn broer. Dat bewijst mijn gelijk omdat ik de coaxkabel al niet vertouwde, en `s avonds in het donker coax te gaan vervangen was geen optie. Ik had al het advies achter gelaten dit bij terugkerende problemen dit alsnog te doen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast delagroov Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Ik ben al een stap verder in de oplossing. Ik heb de LNB van de HB met die van de Astra 28,5 omgedraaid en wat denk je. Nu blijft de Astra 28,5 op poort 4 hangen. Dus er is iets mis met de lnb vermoed ik.
Gast delagroov Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Jongens bedankt voor het meedenken... Lnb heb ik vervangen en geen probleem meer....Ook de maximum highiso en de MaxDigital switch werken nu goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen