Ga naar inhoud


Welke aanbieder (kabel/adsl) in België?


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Ik zie door de bomen het bos niet meer.

 

Op diverse sites klaagt men steen en been over kabel internet van telenet en adsl van belgacom en andere roepen weer dat adsl van belgacom super is en telenet prima en betrouwbaar werkt.

 

Ik zoek een goede prijs/kwaliteit verhouding van een kabel of adsl aanbieder waar de verbinding vooral gewoon perfect stabiel is.

 

Een kennis van mij in Kaalkont heeft mobistar 4Mbit en daar valt de internet verbinding te vaak kort weg en is de snelheid erg instabiel.

 

De snelheid dus vanaf 4Mbit, veel sneller is ook niet nodig want met een bandbreedte limiet kun je in België toch niet veel downloaden.

 

Ik heb geen vaste telefoonverbinding (wel de infrastuctuur daarvoor) en was eigenlijk ook niet van plan een vaste telefoonlijn te nemen.

 

Jullie ervaringen?

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi,

 

wil je ADSL en een goeie service, dan moet je toch bij belgacom zijn, want waar kan je na 8 uur nog terecht bij een helpdesk.

Je hebt dan wel de beperkingen van een limiet van 12Gig.

 

Ik heb scarlet, op dit moment scarlet one (ADSL en Telefonie) zonder nog aan Belgacom vast te hangen.

De verbinding is al jaren zeer stabiel, maar dit is natuurlijk afhankelijk van de afstand tot de centrale.

 

Heb je problemen, dan moet je volhouden en veel bellen en uiteindelijk raakt het wel opgelost. Maar de service kan dus beter.

Je hebt een limiet van 50Gig. en de prijs is stukken goedkoper dan belgacom.

 

Elke aanbieder heeft zijn voor en nadelen. Een probleem is natuurlijk dat de de alternatieve aanbieders steeds het netwerk van Belgacom moeten gebruiken, en die nemen er de tijd voor, wat een beetje logisch is.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...