Ga naar inhoud


[600] het dreambox wachtwoord en gebruikersnaam achterhalen


swa

Aanbevolen berichten


ja staat de nieuwe orginele op en heb de zelfde waarde ingevuld als een draem 7000 dus zou ik toch verbinding meten krijgen met total commander maar nada niks vebindings fout geeft die aan.

zijn er meerdere modelen van die 600 deze staat op dvb 600

die ik vind op het internet is pvr 600

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt maar waarom spreken ze van pvr die ik heb is geen aansluiting voor een hdd voorzien heb hem geopend en niets te zien er staat bij die modellen pvr600

bij mij DVB 600 dus moeten er toch meer modellen van zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boekkie
DB PVR 600,dat moet er staan,mischien ben je in de war met een DM 500 (Plus),hier zit geen aansluiting voor HDD op!


Het is misschien een DB machine, maar er staat toch echt DM600 PVR op het frontje hier!

Maar terug naar het topic.
Je zou je firewall even kunnen uitzetten en dan is je 600 mogelijk wel zichtbaar.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,in de war ben ik niet.Maar je kan hier een foto posten.Ik heb zelf 1 keer een ilegale box gezien die ook de naam 600 droeg.

Probeer is het wachtwoord pvr600 of dm600 kijken of het dan wel lukt.Als het geen orginele dream is dan zou ik er lekker mee terug gaan en eisen dat je een orgineel krijgt.Op de zegel op de achterkant zie je bijv het woord modified staan.Mocht er moditied staan dus met een t erin dan weet je denk ik genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook zou het handig zijn wat hij met "benaderen" bedoeld?!

 

Bij mijzelf was mijn 600 ook niet zichtbaar in het commander scherm, ondanks dat hij wel door het modem werd herkend, totdat de firewall hem niet meer blokkeerde.

 

Zoals ik heb gelezen kan je door de optie "fabrieksinstellingen herstellen of terug zetten" de dream weer "origineel" maken, met het image zoals DM het er in heeft gezet.

Denk dan met standaard naam en ww, ook als je er daarna weer een nieuw image inzet.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad er staat moditied dus een nep box maar is helaas 2e hands gekocht

mvg swa

 

Origineel bericht van: gideon
Nou,in de war ben ik niet.Maar je kan hier een foto posten.Ik heb zelf 1 keer een ilegale box gezien die ook de naam 600 droeg.

Probeer is het wachtwoord pvr600 of dm600 kijken of het dan wel lukt.Als het geen orginele dream is dan zou ik er lekker mee terug gaan en eisen dat je een orgineel krijgt.Op de zegel op de achterkant zie je bijv het woord modified staan.Mocht er moditied staan dus met een t erin dan weet je denk ik genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Code:
 inderdaad er staat moditied dus een nep box maar is helaas 2e hands gekocht

Dan ben je mooi genaaid, als je een dreambox gebruikt wilt kopen en met een cloon opgezadeld wordt.

ik zou toch de verkoper aansprakelijk willen stellen, als ik zo een bak gekocht had, maar ja.....

Kan je de eerste 4 getallen/cijfers van het mac adres hier eens neer willen zetten.

Maak eventueel ook eens een foto van het mainboard, misschien is het zelfs nogwel een 500, met een 600 jasje.

 

 

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit mac adres (00 12 25 32...)lijkt afkomstig, idd niet via dreammultimedia maar;

Motorola BCS

6450 Sequence Drive

San Diego CA 92121

UNITED STATES

lijkt mij ook het probleem dat jij niet goed via de UTP kabel, de nodige verbindingen kan maken.

 

Nu wordt ik nog meer benieuwd naar het inwendige, maak spv eens een foto en kan iemand anders dan eens in zijn 500 kijken (ik heb helaas geen 500 meer)of er overeenkomsten zijn.

Want zonder die HDD aansluiting, denk ik toch aan een 500 cloon met 600 opschrift.

 

Kan je die verkoper niet achterhalen, want volgens mij ben je dus echt opgelicht.

Als die box bijv via marktplaats is aangeboden, dan marktplaats informeren over deze praktijken.

 

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...