Ga naar inhoud


Wat moet internet kosten?


Gast Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Fiene56
Hoe wil je eigelijk controleren als je met bv 4 netwerken naast elkaar in een rijtjeswoning zit en alle niet beschermd zijn,wiens netwerk je gebruikt?


Ieder netwerkje moet je voorzien van een naam. Als je volgens mij B4_Ua ziet weet je dat dat iemand is met weinig fantasie. Fiene56Thuis is ook geen aanrader..
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb tijden de bouw zoveel leidingen gelegt dat ik geen wifi nodig hebt. Ik mis alleen nog een aansluiting in de badkamer. laugh

 

Maar alle gekheid op een stokje. Men is ook wel eens een dag van huis en dan ziet men niet wie er gebruik maakt van je netwerk.

Dus elke keer als men langer van huis is zou ik het netwerk uitschakelen.

 

Als ik een naam moest verzinnen zou mijn wifi-netwerk gewoon DokterHoppenpichler heten

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

We waren even een paar dagen in een **** hotel in Lissabon, daar rekende voor een internet verbinding van een uur 5 euro. Maar als je maar 5 min. online wilde zijn kon je daarna niet meer inloggen. Dus dan moest je opnieuw 5 euro betalen, dus dat was drie dagen even afkicken. Trouwens we waren ook bij vrienden, en daar kon ik niet op sat4all komen, de site werd geblokkeerd door hun provider. Toen maar via een proxy site Sat4all bezocht, kon wel inloggen met mijn naam maar geen berichten schrijven.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn werkgever heeft mijn eind 2008 voorzien van een minilaptop en UMST/HSDPA dongle met onbeperkt internet.

In Nederland kan ik dus overal vrij internetten. Inmiddels zijn er in Nederland ook al een aantal mobile providers die voor een paar euro per dag internet via UMST/HSDPA bieden. Ook in sommige andere landen zijn telefoon providers die deze service bieden, als je een dongle bezit is de aanschaf van een prepaid sim wellicht vaak een goede oplosing.

 

Wat Wifi betreft is mijn ervaring dat als je in een woonwijk zit je vaak wel wat opvangt, signaal op de interne antenne is wel vaak wat zwak helaas zijn er maar weinig laptops voorzien van een externe antenne aansluiting.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In USA gebruik ik nooit de hotspots van het hotel.

Heb een (free) dialin account van sprint .

In bellen is kostenloos omdat bij bijna alle hotels

local calls vrij zijn ,dus onbeperkt gratis internet maar

dan wel met een lage snelheid (tel.modem).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even terug te komen op mijn hotel in Lissabon, daar lagen de tarieven voor het telefoneren. Voor GRATIS nummers rekende ze 0,35 eurocent per minuut.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...