Ga naar inhoud


hulp bij uitrichten multytenne...


Patman

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Ballspeed
is het een multytenne 45 cm ?? verwacht er dan niet te veel van maar met veel pieren komt het wel goed doe het volgende
Astra 1 (Poort A of 1)
Hotbird (Poort B of 2)
Astra 3 (Poort C of 3)
Astra 2 (Poort D of 4)
richt hem eerst uit op Astra 1( dat zijn de nederlandse zenders ned1 ned 2 etc op (Poort A of 1)want dat is jou middelpunt dan gaat de rest vanzelf welke ontvanger heb je ??



Een vereiste is dat de bevestiging waterpas is,dan werkt deze opsteling beter als het gepruts met 4 lnb,s op een triax 78 cm.
Het is een perfecte schotel,en staat ook nog eens netjes,geen roest en klein.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook problemen met de nieuwe HD zenders op 23 graden. Als ik de schotel op 19 graden uit richt heb ik geen singaal op de HD zenders, de andere satellieten doen het goed dan. Richt ik de Multytenne iets ten gunste van de HD zenders valt het singaal opeens weg op 13 Oost. Is er iemand die wel blokvrij beeld heeft op b.v Brava TV en Rai uno (Hotbird).....

DM8000 ruDREAM Infinity X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Staat de antennemast dan wel absoluut waterpas?

Jouw klachtomschrijving doet vermoeden dat dit niet het geval is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Staat de antennemast dan wel absoluut waterpas?
Jouw klachtomschrijving doet vermoeden dat dit niet het geval is.


De antenemast staat helemaal waterpas, dat kan het probleem niet zijn. Verder heb ik op alle satellieten perfect singaal. Alleen de C+ HD zenders op 23E lijken net buiten het bereik te vallen.

DM8000 ruDREAM Infinity X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: deeejeee
De antennemast staat helemaal waterpas, dat kan het probleem niet zijn. Verder heb ik op alle satellieten perfect singaal. Alleen de C+ HD zenders op 23E lijken net buiten het bereik te vallen.


'k Heb helaas geen HD ontvanger, anders had ik het wel even voor je willen nakijken. Als iemand in de buurt van H'sum een HD receiver beschikbaar wil stellen... smile

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...