Ga naar inhoud


Vraag over verandering pakket


Blackadder

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag en voordat ik die dure service nr van Canal Digitaal ga bellen, hoop ik dat iemand een antwoord op mijn vraag weet. Ik heb een basispakket en ik heb interesse in het HDTV pakket. Mijn basispakket eindigt in november. Kan ik nu ook mijn basispakket om laten zetten naar het HDTV pakket ? Dat pakket is duurder, dus dat lijkt me geen probleem, maar ik kan het natuurlijk fout hebben.

 

Alvast bedankt!

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Upgraden (duurder pakket) kan altijd, je contract gaat dan in op het moment dat je het nieuwe pakket hebt gekregen. Ik heb namelijk iets soortgelijks gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet, hoor, volgens mij is HDTV pakket en extra pakketje in combinatie met.

Dus geen losstaand pakket. Correct me, if i'm wrong...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het Basispakket hebt kun voor een tarief van € 0,20 het geodkopere 0900 klantenservicenummer bellen.

Bron: CanalDigitaal

Servicelijn (service abonnement) : 0900 - 9323 (€ 0,20 pm)

Deze servicelijn is speciaal voor abonnees met een (maandelijks of jaarlijks) betalend abonnement.

Houdt u smartcardnummer bij de hand, aangezien u hier om gevraagd wordt.

Einde citaat.

 

Je kunt via 'Mijn CanalDigitaal' het Basispakket tegen een maandelijkse abonnementverhoging van € 9,95 upgraden naar het HD TV pakket.

Hierbij krijg je dan 'gratis' het oude Themapakket wat eveneens tot nu toe € 9,95 kost maar nu in het HD TV pakket is inbegrepen.

Zie voor verdere informatie op de CD Site.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: exciter
Ik weet het niet, hoor, volgens mij is HDTV pakket en extra pakketje in combinatie met.
Dus geen losstaand pakket. Correct me, if i'm wrong...


Volgens mij heb jij helemaal gelijk. Het is een extra pakket voor € 9,95 per maand en dan krijg je er ook het Thema pakket bij.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik ook geen cd-fan ben, vind ik dit soort dingen toch vrij duidelijk op de cd-site staan.

Voor het HD-pakket heb je alleen een geregistreerde smartcard nodig. Staat dus los van het hebben van het Basispakket.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...